Marieee Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 har lasta ned noen filmer og prøver å få brent de på dvd , men jeg skjønner ikke åssen jeg gjør det =/ Noen som har peiling ? ;S Har brennecd'r og sånn , men aner ikke åssen program jeg skal bruke ;S Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) For det første: Er det CD-er eller DVD-er du har som kan brennes? For det tredje: Skal du se filmene på en DVD spiller? Hvis du skal brenne de på en DVD og spilles på en DVDspiller må du gjøre følgende: Laste ned et program som heter ConvertXtoDVD. Dette konverterer fila di med filmen til en "DVD"fil. Dette tar 1-2 timer. Her kan du også legge til en meny som du ønsker + undertekster osv. Når konverteringen er ferdig brennes DVD-en av seg selv hvis du har en i DVD-brenneren din. EDIT: oops, så det var mac, vet ikke om dette programmet funker på mac, men du kan jo prøve. Endret 1. desember 2007 av Benbjo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Brukers tidligere tråd har blitt stengt grunnet diskusjon om piratkopiering og hjelp til dette. Denne stenges for mistanke om det samme. Kommentarer på moderering kan eventuelt sendes til meg på PM. Fredrik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg