pompews Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hei ... Nå har jeg endelig klart å fikse Live. Men jeg blir hele tiden logget ut eller jeg mister connection med Live mellom vær kamp i hvilket som helst spill .... Det er vannvittig iriterende! Værsåsnill å hjelp! Endret 1. desember 2007 av pompews Lenke til kommentar
otis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvilke kort, til hva da? Så fint at du allerede har slike kort da. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du kan jo bruke en forelders Visa-kort. Det gjør ikke noe å bruke deres, siden man ikke betaler noe, og når du får eget kan du lett skifte. Hvilke kort, til hva da?Så fint at du allerede har slike kort da. Eh.. 48 timers gull-medlemskap vel? Lenke til kommentar
otis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Åja! 48-timers gull-medlemsskap. At jeg ikke forstod det.... Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 har jeg aldri blitt bedt om når jeg har gjort det samme. eller er det xbox 1 det er snakk om? Lenke til kommentar
pompews Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har fikset det, men nå er det et nytt problem ... Se topic Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Da tror jeg det er din internett-forbindelse det er noe galt med. Tror ikke det har noe med Xboxen å gjøre. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har helt utmerket internett på dataen... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kjører du trådløst mellom Xboxen og routeren? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da er det der problemet ligger, trådløst er ustabilt i forhold til "trådet" kobling. Hvis du har muligheten for det, koble Xboxen dirkete til routeren med en ethernet-kabel. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Koble til med kabel og kjør på live en stund. Dersom du ikke blir "kastet ut" så vet du hvertfall hvor problemet ligger. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Litt off-topic trådstarter men signaturet ditt EIER Lenke til kommentar
pompews Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Takk for svar. jeg har gjort det dere sa men nå kommer det hele tiden opp (på muttern sin pc og) "Det er en Ip-adresse konflikt" eller noe i den duren. Og da mister jeg internett også.... ALt skal være så vanskeli :o Lenke til kommentar
arcatus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Takk for svar. jeg har gjort det dere sa men nå kommer det hele tiden opp (på muttern sin pc og) "Det er en Ip-adresse konflikt" eller noe i den duren. Og da mister jeg internett også.... ALt skal være så vanskeli :o Hadde samme problem, har netttilgang fra Bredbåndsservice, problemet for meg var at jeg ikke hadde tilgang til flere ip-adresser. Fikset dette ved å kjøpe meg en router/wifi-boks som deler ut private LAN-adresser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå