Mads-b Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Heisann. Jeg skal ha en håndfull folk innom om kort tid, og trenger forslag til et par filmer å leie. Det bør være en komedie, ala the longest yard (som vi så sist gang) Gjerne ett lettyggelig plott, da ingen klarer å henge med når det lir på. Noen forslag? Jeg er grønn på området nemlig.. Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Heisann. Jeg skal ha en håndfull folk innom om kort tid, og trenger forslag til et par filmer å leie. Det bør være en komedie, ala the longest yard (som vi så sist gang) Gjerne ett lettyggelig plott, da ingen klarer å henge med når det lir på. Noen forslag? Jeg er grønn på området nemlig.. Helt klart noe av David Lynch eller kanskje en europeisk kunstfilm det er helt klart de beste filmene å se i forbindelse med alkohol! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Severance Hot Fuzz Shaun of the Dead Du kan ikke bomme... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Shaun of the dead høres hysterisk ut.. Er resten også komedier? Virker som at de er mer horror-orienterte.. ^^ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Shaun of the dead og Hot Fuzz er helt klart å anbefale. Kan jo også nevne Beerfest, Super Troopers og Club Dread. Alle fra Broken Lizard gjengen. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Komedier med et horror-tilsnitt, jeg anbefaler dem absolutt (med mindre litt horror ødelegger drikke-kvelden). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Braindead og Bad Taste er jo herlige. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvis dere skal drikke tøde pilsninge så er jo Beerfest midt i ølblinken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå