J-R Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg er usikker på hvor jeg skal poste dette, men jeg tar det her. Jeg hadde for en liten tid siden store problemer med dataen, og installerte Linux bare for at maskinen skulle fungere. Nå som jeg har skaffet meg en annen Windows-CD(jeg tror den gamle var ødelagt), trenger jeg litt hjelp til å få installert det. Når jeg velger å boote fra Windows-CDen, kommer menyen aldri opp, noe jeg vil anta har med Linux å gjøre. Jeg er derfor i villrede om hva jeg skal gjøre for å fjerne det, slik at jeg kan få installert XP igjen. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 er bios stilt inn til og boote fra cd først ? jeg tviler på at det har noe med linux og gjøre , er cd plata ren og ripe fri ? og orginal ? , er den ikke så kan den være feilbrent . Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Se på denne tråden. Ser ut som samme problemet du har. Jeg trodde ikke det var mulig, men begynner å tro på at det faktisk er mulig nå. Skal man fordele noe skyld her, så er det nok Windows som må ta støyten. Installasjonsprogrammet er ganske ubrukelig om det ikke tar høyde for at det kan være installert noen andre OS på maskinen. (Skjønt, jeg har aldri hatt lignende problemer, men så har jeg ikke lagt inn XP over linux heller.. sist jeg gjorde det var med Windows 2000, tror jeg.) Lenke til kommentar
J-R Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har faktisk nøyaktig det samme problemet som blir beskrevet der, så da skal jeg se om det løser seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå