voüshvaggi fyrsten Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg pratet med en dataekspert og han sa at d va et bra kjøp.. Jeg lurte på om noen av dere som har/hadd den synes den er bra?? LG har vel kun de svært dyre "19" skjermene? Jeg skal bygge en spille data: Burde jeg velge mellom P4 eller AMD? Takk til dere som svarer Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Syns Hansol 19" ser helt grei ut jeg. Har et par kamerater som har slike. Er bittegranne bedre bilde enn på min 19" (som kosta 4500,- da jeg kjøpte den) hehe Lenke til kommentar
AJ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 De rimelige AMD prossorene gir mer for pengene enn en p4, men hvis du overklokke engner p4 seg best. :smile: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 De rimelige AMD prossorene gir mer for pengene enn en p4, men hvis du overklokke engner p4 seg best. :smile: Og hvor kommer Hansol inn i bildet? Lenke til kommentar
zTab Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har lcd-skjerm nå, men før hadde jeg en 19" Hansol skjerm som jeg var veldig fornøyd med! Et bra produkt til en bra pris! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Husk at bilderøret ikke er helt flatt, som det står i beskrivelsen. Tror det var dansdata.com eller.no som hadde bevisene. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Nå har Hansol flere skjermer, så dette er ikke entydig. Har selv hatt et par Hansol 920D hjemme. (Dynaflat bilderør) Den skjermen var dessverre ikke bra nok for meg. Begge hadde masse statisk moire, jeg leverte til service men de klarte ikke å fjerne dette. Ellers må jeg gi gode skussmål til Effekt som prøvde så godt de kunne. Ga til slutt opp og byttet til ADi G910 (FD Trinitron rør) Den var ca 1000-lappen dyrere. Ikke perfekt den heller, men MYE bedre bilde. Ps: Har flere kompiser med Hansol-skjermer (men ingen med 920D) De er alle fornøyde, så langt jeg vet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 En av Hansol skjermene jeg så på hadde også en god del moire-mønster. Men kun på 60Hz (som de færreste bruker idag). på 75Hz og oppover forsvant det fullstendig. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Men hvor mye koster en Hansol skjerm?? Tenkte på 920D... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 De rimelige AMD prossorene gir mer for pengene enn en p4, men hvis du overklokke engner p4 seg best. :smile: Og hvor kommer Hansol inn i bildet? Hvis du ser nøye på første innlegg, så ser du at han spør om han skal velge AMD eller Intel. Hansol er bra synes jeg. Sitter med den billigste modellen og den passer meg ypperlig. Angående AMD vs Intel så synes jeg at hvis du har råd, så kjøp deg en Intel prossesor. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 selv sitter jeg på en hansol 920P, og den er grei den. koster 1800 eller no på komplett.no. som sagt: en helt grei skjerm... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 De rimelige AMD prossorene gir mer for pengene enn en p4, men hvis du overklokke engner p4 seg best. :smile: Og hvor kommer Hansol inn i bildet? Hvis du ser nøye på første innlegg, så ser du at han spør om han skal velge AMD eller Intel. Hansol er bra synes jeg. Sitter med den billigste modellen og den passer meg ypperlig. Angående AMD vs Intel så synes jeg at hvis du har råd, så kjøp deg en Intel prossesor. Aaah! Såri.. hehe.. (Skylde på lite søvn). Ja P4 er fett om man vil OC'e. AMD er mest kjent for "Mest for penga". Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Go intel om du har penger. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Go AMD hvis du ikke har penger. Du vil ikke angre på det heller Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har en hansol 920D. Er meget fornøyd med den. Kan ikke se noe moire her, nei, så 2roll må ha vært uheldig. Vet ikke hvordan det ser ut i 60hz siden jeg aldri har hatt skjermen på den refreshraten. Så jeg vil anbefale 920D, billig og bra. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Sitter med inntrykk av at de fleste er fornøyd med Hansol. Har brukt flere stykker som har vært bra til prisen. Men mine (2!) 920D var det bare trøbbel med. Men selv uten Moire hadde 920D blitt slått flatt av banen av ADi-skjermen som jeg byttet til. Men den er jo ca 1000,- dyrere da. Ps: Moire-effekten jeg opplevde var ikke avhengig av oppdateringsfrekvens men endret seg med oppløsning. (Det er vel ingen som sitter og jobber i 60Hz??) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Velger du AMD så vær forsiktig med valg av HK (chipset). Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 jeg har en hansol 920D, jeg kjører på 12801024 og 85 HZ. jeg er veldig fornøyd med skjermen. den koster jo bare 2200 så det er et godt kjøp. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har Hansol 710D (17"), flatskjerm den og. Jeg er veldig fornøyd med den, selv om man noen ganger når det er svart skjermbilde kan se en "røykstripe" på venstre del av skjermen...det ser faktisk ut som om Hansol-ansatte har glemt igjen sigaretten sin inni skjermen, også ryker den fremdeles. Det er absolutt ikke noe irriterende, men hvis noen vet hva det kan være, bare si ifra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå