Nanonade Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei! Når jeg vil f.eks. høre musikk på PC-en min kommer det tynne smurfestemmer. Dette gjelder alle lyder på denne PC-en. Jeg hadde vanlig lyd før, men etter at noen fuklet sånn jeg ikke fikk lyd, endret jeg lydkilden, høytalere. Men nå har jeg tynne stemmer/lyder på alt. Hjelp! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Mulig brud på ledninga til høytalerne. Jeg har sånn på et gammelt headsett. Prøv å bytt høytalere eller prøv med et headsett å se om det blir bra. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 gå på kontrollpanel å se om du har noen instillinger for ditt lydkort. På min så kan jeg i alle fall pitche opp å ned lyden.. slenger ved screenshot: Lenke til kommentar
Nanonade Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Problemet er løst, det var noen som hadde tuklet med equlizer inne på kontrollpanel> lyd>egenskaper>forbredelser. Må legge til at dette ikke er min pc, men søsteren min sin Hun klarte å deaktivere høytalerne... Takk for svar Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Problemet er løst, det var noen som hadde tuklet med equlizer inne på kontrollpanel> lyd>egenskaper>forbredelser. Må legge til at dette ikke er min pc, men søsteren min sin Hun klarte å deaktivere høytalerne... Takk for svar Bra det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå