Skribenten_ Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) jeg har sittet med min itunes og ipod touch i 3 dager nå og kjønner ikke en dritt. den lever jo sitt eget liv og oppdaterer seg automatisk, importerer bilder og sanger av seg selv.. og heller har jeg ikke funnet ut åssen man sletter ting. i stad importere den plutselig en del bilder på min ipod, og så har jeg nå sittet en time og prøvd å finne ut hvordan i helvete man sletter dem igjenn, for jeg vil jo ikke ha de bildene der. legger inn musikk jeg ikke vil ha inn osv osv. hvorfor kunne det ikke vært enklere. når man kobler til ipoden, så kommer det opp en mappe, som er liksom "ipod's hardware" der de har undermapper "musikk" "film" og "bilder". så kunne man enkelt og greit kopiere filer fra mine dokumenter og plasert de enkelt og greit inn der de hører hjemme. musikk under musikk mappe filmer under film mappe osv osv. men nei da, de skal gjøre det så hævla vannskelig. jeg håper noen kan hjelpe meg med dette som jeg skal gjøre nå. jeg har "lastet" ned en del albumer. og skal nå oveføre de til min ipod tuch. i album mappene kommer det med et bilde, som altså er coveret til albumet. hvordan linker man sangene som hører til coveret? slik at jeg bare kan trykke på bildecoveret også kommer alle sangene som hørert til? håper noen eller vet om en fin guide til ipod+itunes, for dette er virkelig irriterende. jo også en annen ting, hvordan i all verden sletter jeg bildene eventuelt musikk filer som er kommet på min ipod? Endret 1. desember 2007 av janern21 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har du forsøkt å stille inn på manuell kontroll av iPod-en i iTunes? Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har du forsøkt å stille inn på manuell kontroll av iPod-en i iTunes? vell..får prøve å kjekke ut av det..vet egentelig ikke.. men syns det er vankselig uansett...ting er jo gjort så vannskelig. Har du forsøkt å stille inn på manuell kontroll av iPod-en i iTunes? eller..hvordan skifter man over fra automat til manuel? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Bare klikk på iPod-ikonet i iTunes, og det skal ligge en mulighet til å bytte fra automatisk til manuell kontroll. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 er det noen som vet hvordan jeg linker en album bilde til et album?når jeg prøver så står det bare at jeg må registrere meg på itunes store, og da måtte jeg legge frem visa kort og hele pakka..er det ingen andre måter? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Skal være mulig å registrere seg uten VISA. Har selv gjort det. Ellers er det en funksjon som ligger under der du endrer navn etc. på låtene dine. Er ikke 100% sikkert nå, for jeg sitter på den bærbare som ikke har iTunes. Hvordan gikk det med det andre problemet? Løste deg seg? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kupper denne tråden jeg. Er det noen som vet hvordan en registrerer seg på iTunes uten å registrere bankkortet sitt? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Anbefaler alle med ipod å bruke mediamonkey til å synkronisere med. Da har du 100% kontroll! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Funker den på samme måte som iTunes? Har ikke hatt iPod før, så er ikke vant til det her. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fordelene med mediamonkey er at du selv bestemmer hva som kan synces. Se om det er mulig å laste ned en trial fra sidene deres. Nå skal det sies at jeg da ikke kjøpte musikk via itunes da jeg brukte det, men kun rippet selv. søk litt på forumet her og på google etter mediamonkey for bedre omtaler enn det jeg klarer å gi nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå