Dux ducis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg kom inn på forumet her nå og det sto at jeg hadde 8 uleste meldinger. Jeg så ingen nye i innboksen. Men ettersom jeg åpnet de gamle meldingene så gikk tallet nedover. Så, med andre ord: Hvorfor står det at jeg har 8 nye meldinger når jeg faktisk bare har en haug gamle der? (Tenker på menyen hvor man kan se kontrollpanel, mine innlegg, siste 24 timer osv) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Eg får ikkje opp at eg har nyemeldinger, står bare 0 Nye Meldinger.... Ganske irriterende vist det er kommet nokon nye meldinger Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har du lett igjennom alt av gamle PMer soom du har? Jeg "fikk" 36 uleste PMer, og etter å ha gått over de 2000 jeg har i innboksen så fant jeg 36 uleste totalt for de siste årene. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har alltid vært ajour med det til nå. Bruke å stå 0 nye meldinger der, for jeg leser de nye med en gang. Skal se gjennom litt nå (etter eventuelt uleste), men det tar jo sin tid. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Med meg viser det 0 Nye meldinger selv om jeg hadde 4 uleste! :@ Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg fant de "uleste" nå. Det var noen meldinger helt bakerst i innboksen fra flere år siden. Problemet er bare at disse husker jeg bestemt å ha lest. Så det er noe galt. Om det er verdt noe så bruker jeg nyste utgave av Firefox (kom en patch i dag) Jeg har også slik at jeg er automatisk innlogget hver gang jeg besøker forumet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg fikk beskjed om at jeg hadde ni nye plutselig. Men jeg vet at jeg leste dem for hundre år siden. Daniel Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Huff, nå burde PM-problemet fikses, er jo umulig å stole på meldingene. Står alltid at jeg har null meldinger, og når jeg får beskjed om meldinger står det: "Du har fått 0 nye meldinger". Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg opplevde det samme hvor de atten eldste meldingene mine fra 2003 var markert som uleste. Det er garantert at jeg har lest de da flere var deler av samme diskusjon. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Samme greia her, sto plutselig 5 uleste meldinger her igår, men dagen før sto det null, og jeg hadde ingen nye nye meldinger, men det var noen gamle meldinger som plutselig hadde blitt ulest. Endret 2. desember 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) @Ueland: Det *er* en bug i "teller" for uleste meldinger. For min del viser den 3 uleste, og jeg har lest alle (dobbeltsjekket). Et annet symtom som bekrefter dette er jo at det ikke "popper" opp en melding om at jeg har en ulest melding som det normalt gjør slik forumsettings er satt opp (dvs. default i mitt tilfelle). Edit&Trippelsjekk: "Bug'en" kan se ut til å være at noen meldinger plustelig er blitt markert som ulest. Det kan derfor muligens være slik Ueland skriver over at en evt oppdatering av server har "flagget" disse man kanskje faktisk ikke har lest. Dvs. at "bug'en" er en fiks til "teller" som oppfattes nå som en "bug". Noe sånt Endret 2. desember 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du *har* nok noen gamle PMer som du enten ikke har lest, eller som har blitt markert som ulest av en eller annen grunn (sannsynligvis etter en tidligere oppgradering), det har vært tilfelle for alle som har poengtert det hittil. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Akkurat det samme skjedde forøvrig hos meg i går også, plutselig sto det at jeg hadde 3 uleste meldinger (som viste seg å være fra Juli/august). Brukte PM dagen før og da var det 0 uleste. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Samme her. Får opp "2 Nye meldinger", men det er feil. Har gått gjennom alle også for å sikre at alle har blitt markert som "lest", men fremdeles kommer det opp "2 Nye meldinger". Jeg ble så glad første gang jeg så det, men akk nei... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Står det at dere har X uleste PMer så har dere det, det blir talt opp på nytt hver natt. De som ikke klarer å finne de, kan sende meg en PM så kan jeg finne de for dere om nødvendig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg