Gå til innhold

[løst]Falske, nye meldinger?

Anbefalte innlegg

Jeg kom inn på forumet her nå og det sto at jeg hadde 8 uleste meldinger. Jeg så ingen nye i innboksen. Men ettersom jeg åpnet de gamle meldingene så gikk tallet nedover. Så, med andre ord:

Hvorfor står det at jeg har 8 nye meldinger når jeg faktisk bare har en haug gamle der? (Tenker på menyen hvor man kan se kontrollpanel, mine innlegg, siste 24 timer osv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant de "uleste" nå. Det var noen meldinger helt bakerst i innboksen fra flere år siden. Problemet er bare at disse husker jeg bestemt å ha lest. Så det er noe galt.

Om det er verdt noe så bruker jeg nyste utgave av Firefox (kom en patch i dag) Jeg har også slik at jeg er automatisk innlogget hver gang jeg besøker forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

@Ueland:

Det *er* en bug i "teller" for uleste meldinger.

For min del viser den 3 uleste, og jeg har lest alle (dobbeltsjekket).

Et annet symtom som bekrefter dette er jo at det ikke "popper" opp en melding om at jeg har en ulest melding som det normalt gjør slik forumsettings er satt opp (dvs. default i mitt tilfelle).

Edit&Trippelsjekk: :)

"Bug'en" kan se ut til å være at noen meldinger plustelig er blitt markert som ulest.

Det kan derfor muligens være slik Ueland skriver over at en evt oppdatering av server har "flagget" disse man kanskje faktisk ikke har lest.

Dvs. at "bug'en" er en fiks til "teller" som oppfattes nå som en "bug".

Noe sånt :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...