Isvarmt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 hvor er denne jumperen? Lenke til kommentar
mark Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 den er bak på disken, rett ved strømmen osv. men som sagt jeg kjenner ikke til Samsung disker. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 var ingen jumpere der Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ... Det jeg ikke forstår er på ledig fysisk minne er det ifra 5 til 0 MB ... Ikke jeg heller, det burde være nærmere 1000MB. Lurer på om jeg vil gjette på en memory-leak et eller annet sted. Jeg er ikke ekspert på taskmanager, men dette ville i allefall forklare hakking. Før du går tilverks med en omfattende minne-lekasje-testing tror jeg du skal prøve å benchmarke harddisken din under samme forhold. Den kan være litt tricky. Kanskje lite versjonen av Sisoft Sandra gjør susen. Bruker lisensiert versjon selv. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 var ingen jumpere der Jeg har en helt ny Samsung 500GB SATA2 disk selv. Den fungerer utmerket uten bytte/flytting av jumpere. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 ... Det jeg ikke forstår er på ledig fysisk minne er det ifra 5 til 0 MB ... Ikke jeg heller, det burde være nærmere 1000MB. Lurer på om jeg vil gjette på en memory-leak et eller annet sted. Jeg er ikke ekspert på taskmanager, men dette ville i allefall forklare hakking. Før du går tilverks med en omfattende minne-lekasje-testing tror jeg du skal prøve å benchmarke harddisken din under samme forhold. Den kan være litt tricky. Kanskje lite versjonen av Sisoft Sandra gjør susen. Bruker lisensiert versjon selv. Dirtysteel Hva har du av ledig fysisk minne når du spiller,andre også? Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ... Dirtysteel Hva har du av ledig fysisk minne når du spiller,andre også? Sjeldent mindre enn 500000K (500MB) Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 noe er definitivt galt her,men hvordan skal man reparere dette da? Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Når jeg satte i minnebrikkene i hovedkortet viste det seg at det fulgte med 2 andre såkalte turbo ram brikker, disse skulle settes i siden at hovedkortet mitt er et kombo ddr2 ddr3 kort, kan det være noe trøbbel med de tro Lenke til kommentar
aplus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 tror ikke det med ledig fysisk minne er problemet.. har alltid rundt 5-6 der uavhengig om jeg spiller eller ikke Når jeg satte i minnebrikkene i hovedkortet viste det seg at det fulgte med 2 andre såkalte turbo ram brikker, disse skulle settes i siden at hovedkortet mitt er et kombo ddr2 ddr3 kort, kan det være noe trøbbel med de tro Mener du slotter på HK? Eller fulgte det med EKSTRA brikker?? Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 fulgte med ram brikker som jeg skulle sette ned i ddr3 slottene når jeg brukte ddr2.Altså det er 6 slotter på hovedkort Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Merkelig! Er nok harddisk problem, sjekket at den står på riktig overføringsmodus? (DMA) Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 ja den står i dma Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 anti virusprogram som kødder i bakgrunn? prøver maskinen å gå i hvilemodus? kan nesten høres ut som at harddisken din prøver å slå seg av etter en viss tid, for så å skru seg på igjen, som medfører denne hakkingen. har også opplevd at skjermspareren prøver å skru seg på av en eller annen grunn når jeg spiller, kan være verdt å sjekke ut at slike ting ikke innvirker når du spiller. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 har ingen antivirus som går i bakrunnen, hvodan kan hdd gå i hvilemodus Lenke til kommentar
siindre Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Prøv å gi HDD hver sin molex kontakt fra PSU hvis du ikke alt har gjort det. I stede for å koble alle HDD'ene på en molex. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg kan bekrefte at vista leker ut minne. Selv om du fjerner superfetch og alle de nye tinga i vista (superfetch er laget for å cache all data til minne, og flusher så å si aldri), så sakte men sikkert vil maskinen tappes for minne. Det finnes ulike rapporter om at lydkort drivere tapper vista for minne. Dvs hvis lyd er i bruk. Det testet jeg ikke da jeg hadde vista inne, men jeg merket stor forskjell på å ha Asio sync lyd driver installert og ikke installert, dvs fjernet fra startup. Har ett creative x-fi kort. Windows 2003 X64 anbefales for MS basert OS. Veldig kjapt, og uber stabilt. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Prøv å gi HDD hver sin molex kontakt fra PSU hvis du ikke alt har gjort det. I stede for å koble alle HDD'ene på en molex. Gjort Det hjalp ikke Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som vet eller har erfaringer om Hardisker som er raske og billige, jeg mener kjøpte pc for 10000 skal kunne forvente mer enn dette, når det kommer hakk altså markante hakk så går hardisken ifra å være stille til å bråke i 2-3 sekunder.Vet ikke om dette skyldes et hdd minne eller cpu problem? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvordan er harddiskene konfigurert i bios? som ide eller ahci, hvis ahci, sett dem til ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå