OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Iløpet av kort tid så har begge pcene mine tatt kvelden. Jeg får ikke noe bilde på skjermen og det kommer ikke noe pip hvis jeg tar ut feks ram. Bios har blitt resatt på alle mulige måter uten hell. Det er to helt forskjellige hovedkort det er snakk om. På den ene så har jeg prøvd både pci, agp og integrert skjermkort uten noe bilde. På den andre så har jeg prøvd pci og pci-e. Jeg har 3 forskjellige psuer som jeg prøvd rundt på begge pcene. Ram har jeg også prøvd å bytte på begge. Og på den ene har jeg byttet cpu også. Hva kan være galt? Jeg mins at dette har skjedd på pcene jeg hadde før også, men da kom det seg igjen etter at jeg hadde klabbet litt inni der. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det kan ikke være skjermen som ikke virker som den skal da? Men PC-en starter opp som normalt?(bortsett ifra at det ikke er noe bildet?) Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Nei begge pcene er helt døde. Det kan jo hende det er noe galt med skjermen, men den funker fint som ekstern skjerm på den bærbare PC-en min. Og det skal vel vanligvis pipe når det ikke står ram i? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er ikke alle pc'r som piper når det ikke såt ram i Men starter PC-en opp liksom? bare at du ikke har bilde på skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå