DummeGaas Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har Redhat 8.0 med medfølgende X-chat, og når jeg skriver Æ, Ø eller Å kommer det rare symboler i stedet. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan reparere dette, evt. maile meg et norsk tegnsett til X-chat(bruker 1.8.10)? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Står på hjemmesiden dems. 9. Why can't I see accented-letters/umlauts/upper-ascii-chars in X-Chat? Version 1.8: Firstly, you should disable fontsets. The setting is in Settings -> Setup -> Channel Windows -> Use a FontSet. There is no reason to have this setting ON, unless you know you need it. Some versions of X-Chat require a restart for this setting to take affect. If that doesn't fix the problem, try using a different font, some fonts simply don't have the characters you want. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Ok, takk; hadde sett litt der men det var vrient å finne fram. Edit: Det virket ikke, men jeg installerte en ny versjon. Alt er fryd og gammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå