Gå til innhold

AoC vs WH Online. Meninger?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg aldri vær inne på et WAR forum men er det sånn der også at AoC fanboys kommer og preker gospel om hvor håpløst dårlig WAR er? For jeg ser nemlig mange WAR folk på AoC forums som disser det ene og det andre...

 

Jeg bare lurer :D

Sånt kommer man ikke utenom. Men det har seg sånn at WAR ikke har offisielle forum, så de forumene som er der ute er betydelig bedre moderet. Offisielle forum vil jeg for alltid holde meg langt unna.

må faktisk si at AoC forumene er ganske godt modererte, køddeposter lever som regel ikke lengre enn noen timer på det meste ;)

Vel, jeg skal ikke si at jeg har vært der veldig mye, men de gangene jeg har vært der har det ikke vært mye kvalitet over gjennomsnitts posten. Mye likt et annet offisielt forum til et stort MMORPG. Men men, hvem bryr seg vel om forumene. Spillet er det som teller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg aldri vær inne på et WAR forum men er det sånn der også at AoC fanboys kommer og preker gospel om hvor håpløst dårlig WAR er? For jeg ser nemlig mange WAR folk på AoC forums som disser det ene og det andre...

 

Jeg bare lurer :D

Sånt kommer man ikke utenom. Men det har seg sånn at WAR ikke har offisielle forum, så de forumene som er der ute er betydelig bedre moderet. Offisielle forum vil jeg for alltid holde meg langt unna.

må faktisk si at AoC forumene er ganske godt modererte, køddeposter lever som regel ikke lengre enn noen timer på det meste ;)

Vel, jeg skal ikke si at jeg har vært der veldig mye, men de gangene jeg har vært der har det ikke vært mye kvalitet over gjennomsnitts posten. Mye likt et annet offisielt forum til et stort MMORPG. Men men, hvem bryr seg vel om forumene. Spillet er det som teller.

 

Ikke helt uenig med deg, men et bra forum er et STORT pluss til et hvert spill, og da spesielt MMORPG spill.

Lenke til kommentar
Nå har jeg aldri vær inne på et WAR forum men er det sånn der også at AoC fanboys kommer og preker gospel om hvor håpløst dårlig WAR er? For jeg ser nemlig mange WAR folk på AoC forums som disser det ene og det andre...

 

Jeg bare lurer :D

Sånt kommer man ikke utenom. Men det har seg sånn at WAR ikke har offisielle forum, så de forumene som er der ute er betydelig bedre moderet. Offisielle forum vil jeg for alltid holde meg langt unna.

må faktisk si at AoC forumene er ganske godt modererte, køddeposter lever som regel ikke lengre enn noen timer på det meste ;)

Vel, jeg skal ikke si at jeg har vært der veldig mye, men de gangene jeg har vært der har det ikke vært mye kvalitet over gjennomsnitts posten. Mye likt et annet offisielt forum til et stort MMORPG. Men men, hvem bryr seg vel om forumene. Spillet er det som teller.

vil ikke si at gjennomsnitts posten på dette forumet har så ekstremt høy kvalitet heller, betyr jo ikke at forumet er dårlig ;) Da spillet er i beta og det er NDA, er det ikke så mye man kan diskutere bortsett fra den infoen som er ute, derfor er det mye synsing og spekulasjoner.

Lenke til kommentar
vil ikke si at gjennomsnitts posten på dette forumet har så ekstremt høy kvalitet heller, betyr jo ikke at forumet er dårlig ;) Da spillet er i beta og det er NDA, er det ikke så mye man kan diskutere bortsett fra den infoen som er ute, derfor er det mye synsing og spekulasjoner.

Da har du ikke vært på et dårlig forum mister. Diskusjon.no holder serdeles høy standard i forhold til enkelte andre.

 

Ikke for å peke fingre, men (jo, for å peke fingre):

http://forums.worldofwarcraft.com

http://www.b0g.org/wsnm/forum2.php

 

for å nevne to.

Lenke til kommentar
vil ikke si at gjennomsnitts posten på dette forumet har så ekstremt høy kvalitet heller, betyr jo ikke at forumet er dårlig ;) Da spillet er i beta og det er NDA, er det ikke så mye man kan diskutere bortsett fra den infoen som er ute, derfor er det mye synsing og spekulasjoner.

Da har du ikke vært på et dårlig forum mister. Diskusjon.no holder serdeles høy standard i forhold til enkelte andre.

 

Ikke for å peke fingre, men (jo, for å peke fingre):

http://forums.worldofwarcraft.com

http://www.b0g.org/wsnm/forum2.php

 

for å nevne to.

ja godt mulig det, er ikke noen forumveteran nei. Er dette, aoc forumet og diverse guild forums.

Lenke til kommentar

Så en film fra ett intervju om Warhammer. Å det så ut som en dårlig versjon av DAoC. Nå har jeg ikke prøvd spillet, men jeg likte verken grafikken eller systemet. Det så rett og slett som ett billig og kjedelig spill.

 

Å jeg har personlig spilt AoC, og jeg ser allerede frem til det :)

Lenke til kommentar

Om du tenker på de dårlige teksturene og slikt så er det fordi de viser klipp fra beta klienten. Gode teksturer tar stor plass og krever mye system når spillet fremdeles er uoptimalisert.

 

Om spillet ser kjedelig ut er jo opp til deg å vurdere, men det ser ikke billig ut.

 

 

Bilder med skikkelige teksturer:

post-13018-1203330739_thumb.jpg

post-13018-1203330743_thumb.jpg

post-13018-1203330746_thumb.jpg

post-13018-1203330750_thumb.jpg

post-13018-1203330754_thumb.jpg

post-13018-1203330757_thumb.jpg

post-13018-1203330760_thumb.jpg

post-13018-1203330763_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Så en film fra ett intervju om Warhammer. Å det så ut som en dårlig versjon av DAoC. Nå har jeg ikke prøvd spillet, men jeg likte verken grafikken eller systemet. Det så rett og slett som ett billig og kjedelig spill.

 

Å jeg har personlig spilt AoC, og jeg ser allerede frem til det :)

 

Kvaliteten på gameplay-klipp varierer enormt, du burde sjekke ut drimsun på youtube, han har klipp i svært bra kvalitet.

Lenke til kommentar

Warhammar Online tror jeg blir mye likt som Lotro.

 

Et veldig godt spill, men er alt for likt World of Warcraft når det kommer til både setting og grafikk. Og på grunn av dette vil det være morsomt de første 20levelene, for så å føles alt for likt WoW er jeg redd..

 

Age of Conan på sin side har fordelen av en helt annen type setting, og en langt mørkere og voksen en, samt en helt annen type grafikk og gameplay. Som gjør at det ikke vil føleles så likt andre mmo-spill :)

Lenke til kommentar
Linja her er for tiden dessverre så dårlig at jeg ikke kan se film på YOutube. Men ja, spillet ser mye bedre ut enn på den filmen jeg så. Men likevel så syntes jeg generelt at gameplay var merkelig.

Så la oss håpe at din mening om gameplayet er like missledet som din mening om grafikken.

:!:

 

 

Selv om EA har en lang historie av å slippe spill for tidlig og har floppet flere MMORPGer tidligere så har jeg god tro på at det ikke kommer til å skje denne gangen.

Hvorfor?

 

We will release WAR when it's great and not before. For 20 years of making games I have never once been able to say that until now. It's always been incredibly tight schedules and budgets and no room to iterate. We had to get it done (regardless of whether it was right) on the first take. To date, we have had the time to iterate, remove and improve parts of the game. Gotta love that.

 

Our release date is set in mud. We might delay again, we might not, all depends on how beta continues to go from our end. We still need to get a lot of things in the game and polish everything up nice and shiny for release. Like many developers, we are constantly looking at the schedule to see how we are doing schedule-wise. We'll release it when it is ready to be a great game.

 

Dette er noe Funcom ikke kan gjøre. Selv om de har utsatt mange ganger (og bra er det) så sitter jeg med følelsen av at Funcom fremdeles sliter med å bli ferdig til mai. Og vi vet alle hva som skjer med MMOer som slippes for tidlig.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Om du tenker på de dårlige teksturene og slikt så er det fordi de viser klipp fra beta klienten. Gode teksturer tar stor plass og krever mye system når spillet fremdeles er uoptimalisert.

 

Om spillet ser kjedelig ut er jo opp til deg å vurdere, men det ser ikke billig ut.

 

 

Bilder med skikkelige teksturer:

 

 

Må nok testes ut det spillet ja, men jeg er enig i at det minner veldig mye om wow grafikkmessig.

 

Det er nok et hakk bedre grafikk en wow, men ellers så det litt wow klone ut.

 

Fåreløpig har jeg en hånd på AOC, da jeg er inne og spille betta hver dag og tester ut.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Var da felt som folk skulle bryte NDA her da :p

 

Dere har faktisk ikke lov å fortelle at dere er i BETA ;)

 

Slutt og lek forumpoliti da, rister på hodet ver gang jeg ser en sånn kommentar som det.

 

Det gå gå an og si hva vi tester og hvilket av di vi liker selv, er ikke det vi viser screenshots og driver med FAQ her.

 

stikk på youtube og legg til sånne kommentarer under videoene folka legger ut der heller :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...