EKHH Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei, skal bygge gamingpc selv for første gang og lurte på om dette var et bra oppsett: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=58625 Har kjøpt 3 ghz dualcore CPU allerede så det er ikke med. Har heller ikke tatt med grafikkort da jeg er veldig usikker på om jeg skal kjøpe et 8800 GT eller 8800 GT fabrikkoverklokket nå og satse på et sånt dual grafikkort som kommer i februar. Eller om jeg skal kjøpe et av de kommende 8800 GTS kortene som kommer. Alle forslag til endringer/tilbakemeldinger blir tatt imot med stor tatt:) Lenke til kommentar
ohh82 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har du tenkt til og klokke mye bør du vurdere vurdere og bytte til et sett pc8500 ram, ellers er det et bra opsett. Det vil alltid vere nye bedere skjermkort som kommer og det er usikkert når det nye gts kortet blir tilgjengelig i norge selv om det skal blir lansert i midten av desember. Trenger du skjermkort nå ser jeg ingen grunn til og ikke kjøpe ett 8800gt, de fabrikklokkede kortene er overpriset og du vil normalt kunne få det samme resultatet ved og selv klokke ett standard kort. Lenke til kommentar
EKHH Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Okey, skal tenke på det men med 8500 ram blir det plutselig veldig mye dyrere. En ting til. Vil den PSUen være nok ?vurdere å ta 620W istedet men det koster 150 kr estra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå