sedsberg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 http://home.no/exdeath/video/cs-cheat.wmv Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 jeg syntes de kunne gjort det med alle som speller CS Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Tror jeg hadde blitt morder om det var min maskin Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 LOL! Jeg har ikke sett den før. Veldig morsomt! Lenke til kommentar
glabba Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Å herregud. Noen tar CS litt for seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 joda, den var heeelt sikkert ekte.... trodde det ble bekreftet x antall ganger at det var litt skuespill involvert Lenke til kommentar
sete Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Siden jeg ikke cheater, hadde faen meg tatt de folka hvis de anklaget eg for cheat og kastet meg ut. Så respektløst, det gjør ikke de som kastet ut cheaterne noe bedre enn cheaterne selv. CS er ikke livet, det er bare et spill Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ta å se litt på hva som egentlig ramler ut av den kassa, bare ledninger jo Lenke til kommentar
glabba Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 joda, den var heeelt sikkert ekte....trodde det ble bekreftet x antall ganger at det var litt skuespill involvert Vel, det skulle ikke forundre meg om det var ekte heller. CS-fanatikere er noen meget farlige folk! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 joda, den var heeelt sikkert ekte....trodde det ble bekreftet x antall ganger at det var litt skuespill involvert Vel, det skulle ikke forundre meg om det var ekte heller. CS-fanatikere er noen meget farlige folk! ytterst enig , jeg er redd for CS Fanatikre:( Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg synes du bør bli behandlet sånn hvis du jukser! du ødelegger mye for de andre! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Men det er ikke noe i kabinettet. Altså, det er skuespill :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Å herregud. Noen tar CS litt for seriøst. Trudde dette bare var et spil jeg, men for noen (syke amerikanere ?) så er det mer en det! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Trudde dette bare var et spil jeg, men for noen (syke amerikanere ?) så er det mer en det! Hva har dette med amerikanere å gjør? Er så populært å hate amerikanere for tiden at de til og med får skylden for syke, cs-hekta fjortisser verden over. Angående filmen: det er et show laga av arrangørende av LANet for å hindre folk i å cheate. Se på maskinen da Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det er jo bare i USA og Tyskland som folk dauer av spill... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det er jo bare i USA og Tyskland som folk dauer av spill... Og Japan, og Korea, og....sikkert andre plasser Litt drøyt å skylde på amerikanere liksom. Om en saue-bonde i Volda skyter naboen fordi han tapte mot han i CS så er det personlige problemer som ligger bak. Har ingenting med folkeslaget (saue-bønder) å gjøre... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja er enig Smetho, det skjer nok en del i Kina og Japan og i de strøka der. Det var ikke så lenge siden en i japan døde av spilling (konstant 4døgn spilling :o ) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja er enig Smetho, det skjer nok en del i Kina ogJapan og i de strøka der. Det var ikke så lenge siden en i japan døde av spilling (konstant 4døgn spilling :o ) hørt folk dauer av mindre også.. 72 timer etc... vel TG01, spilte i 92timer, sovna, sov 30min før dem begynte med POPCORN KRIG!!!!! Øst mot Vest Salen, omg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå