stizzen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Skriver dette kort og godt. En venn av meg sa at å spille PS2 spill på PS3'en ødelegger laseren eller noe. Er det sant? Fikk litt noia, så måtte bare spørre her Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Skriver dette kort og godt. En venn av meg sa at å spille PS2 spill på PS3'en ødelegger laseren eller noe. Er det sant? Fikk litt noia, så måtte bare spørre her Hehe nei. PS3 er laget for å kunne spille PS2 spill Lenke til kommentar
564215 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Atm finnes ca. 1800 PS2-spill som fungerer på PS3. Vet ikke om de spillene som ikke fungerer vil ødelegge PS3'n din, men for å være på den sikre siden finnes det her en liste over de spillene som fungerer. Hvis PS2-spillene dine er blandt disse, tror jeg du kan ta det med ro. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 de har ikke oppdatert lista siden 1.80 synd ikke det første jak and daxter funker! Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Atm finnes ca. 1800 PS2-spill som fungerer på PS3. Vet ikke om de spillene som ikke fungerer vil ødelegge PS3'n din, men for å være på den sikre siden finnes det her en liste over de spillene som fungerer. Hvis PS2-spillene dine er blandt disse, tror jeg du kan ta det med ro. Spill som ikke virker ødelegger IKKE laseren din. CD/DVD-plater generelt ødelegger ikke laseren. Til original poster, gi kameraten din en smekk og finn deg en ny. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Takk for svar Det er fifa 07, så det funker Til original poster, gi kameraten din en smekk og finn deg en ny. Nja, en smekk har jeg vel gitt han flere ganger, men jeg må leve med at han er 360 fan Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 slå han ned med ps3en din! den tåler det, mer solid slagvåpen skal du se lenge etter:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå