Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Litt hjelp til oppkobling av sub

Anbefalte innlegg

Har nå gått til innkjøp av en sub av merket Dynabel med tilhørende forsterker. Denne pakken har jeg kjøpt:http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1893 ikke den råeste akkurat men duger for meg :)

Da jeg kjøppte bilen var det lagt opp 8 høytalere som alle ga lyd fra seg. 2 på dashbordet,2 i fremdørene,2 i bakdørene og 2 i hattehyllen. Det var også en forsterker til disse.

Det jeg lurer på er hvordan jeg skal koble opp subben sammen med det eksisterende anlegget? Hvor skal for eksempel REM ledningen til den nye forsterkeren komme fra? Kan noen prøve å illustrere for meg med et lite koblingsskjema?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at du har subwoofer out på spilleren din? Isåfall koble den i inn linja på forsterkeren

Angående remoten så kan du jo lodde på en splitter som splitter den, så drar du ene ledningen til forsterkeren som driver høytalerne og den andre delen til den som driver subwooferen

Jeg skulle tro at dette virker, men kan ikke garantere da jeg ikke har prøvd akkurat dette selv ;)

edit: prøvde meg på ett skjema i paint.

obs! touchpad = ikke så rette streker :p

Men det er vel sånn ca forståelig hva jeg mener

post-102184-1196521710_thumb.jpg

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Sannsynlegvis ja.

Eg vil tru bilen kom med 4 høgtalere, to framme og to bak. Forrige eigar satte nye i hattehylla og putta forsterkar på dei. Dei fire originale går nok framleis på spelaren.

Er isåfall 6 andre som går på spilleren :)

skal det strekkes ledninger mellom "aux out" på den eksisterende forsterkeren til input på den nye? Eller pmå det strekkes ledninger fra spilleren til "input" på den nye forsterkeren? :hmm:

Endret av Sponplanken
Lenke til kommentar

Okey, er dei små? Opp til 5cm i diameter?

Då er det ein diskant. I ein bil er det ofte oppdelt på den måten, frontsettet går ut frå spelaren som ein høgtalar, gjennom eit delefilter som sender dei høgre frekvensane til diskanten og dei låge til "høgtalaren", eventuelt mellomtoneelementet.

Derfor er nevnte dei fire framme som to, det er liksom ein høgtalar delt i to separate delar, ofte kalt eit frontsett. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Okey, er dei små? Opp til 5cm i diameter?

Då er det ein diskant. I ein bil er det ofte oppdelt på den måten, frontsettet går ut frå spelaren som ein høgtalar, gjennom eit delefilter som sender dei høgre frekvensane til diskanten og dei låge til "høgtalaren", eventuelt mellomtoneelementet.

Derfor er nevnte dei fire framme som to, det er liksom ein høgtalar delt i to separate delar, ofte kalt eit frontsett. :)

De er ganske små ja. Stemmer sikkert at det er diskant :)

Men, dersom du ser på koblingsskjemaet mitt, skal det ikke strekkes ledninger mellom "aux out" på den eksisterende forsterkeren til "input" på den nye forsterkeren. Eller er remoten det eneste som skal forbinne disse to?

Lenke til kommentar

Du må jo tilføre forsterkaren eit signal, det skal på input.

Om du har Aux Out på den eksisterande forsterkaren antar eg det er ein hjelpeutgang som kan koplast til f.eks. ein subwoofer. Så lenge den ikkje går gjennom eit filter som filtrerer ut feil frekvens skal det gå bra, men då er det ein forutsetning at du har eit LPF (low-pass filter) som kun sender dei låge frekvensane (f.eks. under 80Hz) til subwooferen. Ein del spelarar har ein eigen subwooferutgang som kan styrast direkte frå spelaren.

Om du vidaresender signalet frå den eksisterande forsterkaren vil volumet frå spelaren bli styrt frå same kjelde som hattehyllehøgtalarane, men det bør ikkje være noko problem, med mindre du har tenkt å skru av og på/opp og ned bassen ofte. Den kan justerast på forsterkaren, men ikkje individuelt frå spelaren.

Viktigaste å vite er om den eksisterande forsterkaren sender signalet gjennom eit filter (noko den sannsynlegvis ikkje gjer). Aux, som står for Auxillary betyr eit hjelpesystem, den er derfor sikkert uavhengig av filteret på forsterkaren.

Lenke til kommentar
Du må jo tilføre forsterkaren eit signal, det skal på input.

Om du har Aux Out på den eksisterande forsterkaren antar eg det er ein hjelpeutgang som kan koplast til f.eks. ein subwoofer. Så lenge den ikkje går gjennom eit filter som filtrerer ut feil frekvens skal det gå bra, men då er det ein forutsetning at du har eit LPF (low-pass filter) som kun sender dei låge frekvensane (f.eks. under 80Hz) til subwooferen. Ein del spelarar har ein eigen subwooferutgang som kan styrast direkte frå spelaren.

Om du vidaresender signalet frå den eksisterande forsterkaren vil volumet frå spelaren bli styrt frå same kjelde som hattehyllehøgtalarane, men det bør ikkje være noko problem, med mindre du har tenkt å skru av og på/opp og ned bassen ofte. Den kan justerast på forsterkaren, men ikkje individuelt frå spelaren.

Viktigaste å vite er om den eksisterande forsterkaren sender signalet gjennom eit filter (noko den sannsynlegvis ikkje gjer). Aux, som står for Auxillary betyr eit hjelpesystem, den er derfor sikkert uavhengig av filteret på forsterkaren.

Takker for et utfyllende og bra svar :) Hvordan kan man finne ut om signalet blir sendt gjennom dette filteret? Vil det være noen fordel å heller gå via spilleren istedenfor den eksisterende forsterkeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...