M`kululu Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 er det noen butikker ï nærheten av vikingskipet? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det er butikker inne i vikingskipet. Sjapper som komplett og sånt har stands der. Bare til å handle Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Microplex, Komplett, matsjapper, Noen andre småsjopper... M$ var også der ... :wink: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Spørs hva slags butikker du mener da... Nærmeste utenfor skipet er en bensinstasjon, så har du Midtstranda rett i nærheten med masse bilbutikker, Telehuset og Skeidar. Nærmeste matbutikk er vel CC Mart'n inn mot sentrum eller en Rimi rett over Stangebrua (den brua som går ut til venstre ved rundkjøringa ved skipet), med ca 10+ min gangtid til begge. Ellers er det ikke mer enn 15-20 min gangtid inn til selve sentrum i Hamar. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 jeg tenkte på matbutikker.... men det glemte jeg jo seff å skrive. takker for svar! jeg har skumle planer om å reise dit... jeg kommer til å få en jævli slitsom påske, først snowboard hele tida så direkte til the samling med stor S Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Du kan også gå ned mot jernbanestasjonen, der er det Narvesen, 7-11, Rimi og div. andre butikker. Er max 10 min ned dit også. Da går du bare til høyre i rundkjøringa ved Hydrostasjonen og følger veien rett ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå