Gå til innhold

Hva er de "beste" øreklokkene/headsett til 360/PS3?

SirKenneth89

Anbefalte innlegg

Må kjøpe meg noen øreklokker til PS3en og 360en, da mine surround-øreklokker har tatt kvelden (Creative HQ2300D). Disse leverte surroundlyd, og jeg vil si meg fornøyd med dem. Men nå må jeg altså ha meg noen nye, og da helst med surroundlyd. Hva er "best" til 360/PS3? Bør ihvertfall ikke koste over 1000kr... Hva slags øreklokker bruker dere til de nye konsollene? Og er surround-øreklokker så veldig mye bedre enn "vanlige"?

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sharkoon og Tritton er bra surround klokker, eier dem ikke selv, men kjenner folk som er svært fornøyd med dem. Viss du importerer dem så burde de vel gå under 1000 lappen inklusiv toll.

Ellers så har sennheiser, akg og sony gode stereo klokker, om du har en butikk i nærheten som lar deg lytte er jo det det beste. Skal både sitte bra og høres bra. Jeg har selv Akg k100, og synes dem funker fint hjemme.

Ang. Stereo vs. Surround så er det etter min mening veldig subjektivt, jeg kjøper noen gode stereo klokker fremfor noen middels surround klokker i samme prisklasse.

Lenke til kommentar

Jeg har sharkoon x-tatic, og er kjempefornøyd.

Kan kjøpes hos multicom.no for rundt 1000 kroner.

Edit: Sharkoon X-tatic er intet mindre enn den europeiske broren til Tritton klokkene, er såvidt jeg har forstått ingen forskjell i det hele tatt.

Endret av Boff3n
Lenke til kommentar

Finnes det noe alternativ der ute som kombinerer Xbox Live headsett og Surround lyd i ett headsett?? Hadde vært glimrende.. Eller må en leve med null Voice-communication om en vil bruke headsett av denne typen??

Edit: Ja.. der ser du.. Kikket på Multicom sine sider og ser at Joda.. Xbox Live compatible.. Supert!! Men en annen ting.. Hvordan blir det med kabler og slikt? En til konsollen og en til Kontrollen?

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...