railcat Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hallais... Jeg skal ha meg scooter og jeg tenkte da på en ordentlig klatrescooter... Har sett litt på skidoo summit og tenkte det kanskje var noen her inne med litt erfaringer og tips... Har lyst på en scooter som klatrer helt rått, det er det jeg syns hele scooterkjøringen går ut på... å kjøre fort på et vann kan alle klare, men det å klatre opp fjellsider og kjøring i løssnø er noe kortbeltede scootere sliter med... Takker for tips og råd... Lenke til kommentar
storkers Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hallais... Jeg skal ha meg scooter og jeg tenkte da på en ordentlig klatrescooter... Har sett litt på skidoo summit og tenkte det kanskje var noen her inne med litt erfaringer og tips... Har lyst på en scooter som klatrer helt rått, det er det jeg syns hele scooterkjøringen går ut på... å kjøre fort på et vann kan alle klare, men det å klatre opp fjellsider og kjøring i løssnø er noe kortbeltede scootere sliter med... Takker for tips og råd... summit xp er jo ganske rå med tanke på vekt/hk....slik vill jeg ha i julegave. yamaha nytro er jo også en hot kandidat med store muligheter med tanke på turbo å stasj vekta er jo vesentlig høyere da. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Burde skrive at det er snakk om en snøscooter, jeg trodde først det var en vanlig scooter det var snakk om før jeg leste "kjøre på vannet". Lenke til kommentar
railcat Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Tenkte overskriften sa seg selv... Eller er det utbredt med klatrescootere? Lenke til kommentar
Piperenser Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) en ordentlig klatrescooter... Er en Arctic Cat Bearcat 550 med Thundercat 1000-motor, Black Magic 1200cc-kit, rear suspension extender, wide ratio variator og 52 mm knaster på beltet. Endret 2. desember 2007 av Piperenser Lenke til kommentar
railcat Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Er en Arctic Cat Bearcat 550 med Thundercat 1000-motor, Black Magic 1200cc-kit, rear suspension extender, wide ratio variator og 52 mm knaster på beltet. Høres ut som om det kunne funke, men nå tenkte jeg på å kjøpe en uten å måtte bytte motor å alt mulig... Jeg har sett litt på en Arctic Cat Mountain 900 med 384x38x51mm belte... denne har 150 hk og burde kunne dra meg opp de fleste bakkene vil jeg tro... Noen der ute med erfaringer med denne scooteren? Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 en ordentlig klatrescooter... Er en Arctic Cat Bearcat 550 med Thundercat 1000-motor, Black Magic 1200cc-kit, rear suspension extender, wide ratio variator og 52 mm knaster på beltet. Steike! Bilder? Erfaringer? Lenke til kommentar
lihku Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Med mountain cat skal du jo klare og komme opp^^ Du har jo M-serien til arctic cat som e bra: ) Men spørr du meg, har du en klatre skuter, uansett merke så e det hode som har mest og si. Det e hode som bestemme kor langt opp du vill:) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Burde skrive at det er snakk om en snøscooter, jeg trodde først det var en vanlig scooter det var snakk om før jeg leste "kjøre på vannet". vanligvis når man snakker om snøscooter sier man scooter noe som mange søringer ikke skjønner yamaha med turbo eller ski-doo summit du kan jo søke på yamaha turbo på youtube, mange brae videoer derså får du sett litt på yamaha. Endret 19. januar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå