Exentler Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg skulle flash til siste Bios 1226. bruke Asus flash i windows og den flashet i vei, men da den skulle verifisere fikk den feil. Jeg tok opp manualen og så etter bios recovery. det som står der funker ikke.. får bare svart skjerm hele tiden... manualen sto det: 4.1.5 ASUS CrashFree BIOS 3 utility The ASUS CrashFree BIOS 3 is an auto recovery tool that allows you to restore containing the updated motherboard BIOS before using this utility. Recovering the BIOS from the support CD To recover the BIOS from the support CD: 1. Turn on the system. 2. Insert the motherboard support CD to the optical drive. 3. The utility displays the following message and automatically checks the CD 4. Restart the system after the utility completes the updating process. - resatt bios (med batteri) - prøvd med bare en minne slott - tatt ut alle HDD noen som har noen andre forslag får jeg dette evt på garanti siden jeg fulgte asus sin oppskrift på bios update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå