Gå til innhold

Heroes eller Entourage?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BEGGE! ;) .. dog, hvis du foretrekker humor fremfor drama/sci-fi, velger du entourage. Foretrekker du derimot ulidelig spenning, samt en velregisert historie, er heroes å foretrekke.

Begge seriene er etter min mening noe av det aller beste innen tv-serier.

edit: bah.. hehe, samme svar som Gullape jo.

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar

Hadde valgt Entourage selv. Dette fordi den er mer avsluttende og har flere sesonger enn Heroes.

Jeg syns heroes er jævli irriterende ved feks sesongavsluttninger. Men for all del, Heroes er en svært svært bra serie.

Det er bare det at den er best om man venter til hele forbanna serien er ferdig så du slipper å irritere deg over hvordan tingene slutter.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Vennene mine sa Heroes, men jeg har hørt mye bra om Entourage... Og liker bedre komedie...

lol.... Hva er greia ? Har mammaen din fortalt deg at man kun kan se en serie, og må se den ferdig før man ser en annen?

Hadde alle vi andre tenkt slik så måtte alle tv-serier lagt ned fordi seer tallene hadde gått i bakken.

FFS - se begge seriene, sick post.

Bra at dere Modder stenger menigsløse tråder, hva gjør at denne tråden er så bra at den for leve? Hadde den i det minste sammenlignet to serier i samme sjanger så hadde jeg forstått det. Men dette er jo som å sammenligne elefanter og appelsiner.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...