REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvilken serie burde jeg begynne å se på? Heroes eller Entourage? Poll pliks. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Begge, to totalt forskjellige serier som er verdt å se. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 se begge... trenger da ingen poll for detta vel? Hva er det du liker a? Komedie så er entourage veldig bra. Liker du action,sci-fi og drama så se heroes. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) BEGGE! .. dog, hvis du foretrekker humor fremfor drama/sci-fi, velger du entourage. Foretrekker du derimot ulidelig spenning, samt en velregisert historie, er heroes å foretrekke. Begge seriene er etter min mening noe av det aller beste innen tv-serier. edit: bah.. hehe, samme svar som Gullape jo. Endret 1. desember 2007 av Dune1982 Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Må du velge en så tar du Heroes, tross alt en av de mest sette seriene og det sier litt, men Entourage er jo fantastisk også ^^ Endret 1. desember 2007 av kopperhead Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hahaha, hvorfor sette dilemma i mellom begge? Det er jo helt på jordet da det er to vidt forskjellige type serier. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvorfor velge? Se begge! Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Vennene mine sa Heroes, men jeg har hørt mye bra om Entourage... Og liker bedre komedie... Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Begge, uten tvil. Men favoritten er Entourage. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har hort veldig mye bra om begge. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Skal du kun se 1 serie anbefaler jeg Entourage. Men for all del få med deg begge.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hadde valgt Entourage selv. Dette fordi den er mer avsluttende og har flere sesonger enn Heroes. Jeg syns heroes er jævli irriterende ved feks sesongavsluttninger. Men for all del, Heroes er en svært svært bra serie. Det er bare det at den er best om man venter til hele forbanna serien er ferdig så du slipper å irritere deg over hvordan tingene slutter. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Heroes..! det er min mening. liker den serien(hoOoOot dame der og Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Begynte på Entourage igår. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Skjønner ikke hva du tenker på!! Entourage er den beste tv-serien som noen gang er lagd:D Ari og gutta er best(L) Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Vennene mine sa Heroes, men jeg har hørt mye bra om Entourage... Og liker bedre komedie... lol.... Hva er greia ? Har mammaen din fortalt deg at man kun kan se en serie, og må se den ferdig før man ser en annen? Hadde alle vi andre tenkt slik så måtte alle tv-serier lagt ned fordi seer tallene hadde gått i bakken. FFS - se begge seriene, sick post. Bra at dere Modder stenger menigsløse tråder, hva gjør at denne tråden er så bra at den for leve? Hadde den i det minste sammenlignet to serier i samme sjanger så hadde jeg forstått det. Men dette er jo som å sammenligne elefanter og appelsiner. Endret 5. februar 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 .. - STENGES please... Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har kun sett heroes men holder på å laste ned entourage nå for jeg så en ep hos fettern min og det virka drit morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå