helleaa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei, skulle veldig gjerne hatt litt konstruktiv kritikk på et bilde. Det er tatt med Canon EOS 400D og Kit linsa som fulgte med, jeg har hatt kameraet i nesten 2 mnd, og det er mitt første kamera, så ikke forvent dere noe veldig bra :!: Bilde er av min Dvergpinscher, Milli. Jeg er fornøyd med selve øyet på bildet, men skulle ønske litt mer enn selve øye ble skarpt, selv om jeg liker at andre siden av hodet er uskarpt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Synes dette bildet var veldig fint jeg, ser ikke noe umiddeilbart som kunne vært bedre. Om du bruker PS, kan du jo prøve å skygge ned de uklare delene av bildet, slik at det som er i fokus kommer bedre frem? Og hva med å beholde øyenfargen på hunden, det kunne vært en fin effekt tror jeg! Lenke til kommentar
graylady Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg synes det bare var helt herlig! Lenke til kommentar
helleaa Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Tusen takk Jeg prøvde å legge farger kun på øyet, men jeg syns det ble bedre i svart/hvitt.. Hun har mørkebrune øyne, så gav ikke så mye farge uansett.. Klarte ikke gjøre noe med skyggen og sånt dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå