bandreas Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Tittelen sier mye, for jeg vil gjerne ha minst 3 pakker fra nissen under juletreet som jeg vet inneholder et ps3 spill hver. Er det noen steder som er rimeligere enn andre? Og ved bestilling av kun 3 spill, kan det lønne seg å bestille utenlands? Spør dere som kanskje har hamstret noen spill og vet hvilke regler som gjelder Andreas Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kan anbefale http://www.videogamesplus.ca/ . Utrolig raskt og billig! Lønner seg nok å bestille i god tid nå og, pga julerushet rundt om i verden. Lenke til kommentar
Antihero_ Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 merker de pakken som gave eller blir man rammet av tollen? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Titta litt her nå og, 325 kr for et spill. Blir ca. 385 fra videogameplus... Står delivery free og! http://www.play.com/Games/PlayStation3/6-/RegionHome.html Endret 1. desember 2007 av bandreas Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 merker de pakken som gave eller blir man rammet av tollen? De marker alle pakker til utland med 20$. Jeg og mange andre har bestillt mange ganger uten at det har blitt stoppet i tollen. Så det går med all sannsynlighet fint. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Titta litt her nå og, 325 kr for et spill. Blir ca. 385 fra videogameplus... Står delivery free og!http://www.play.com/Games/PlayStation3/6-/RegionHome.html Hmm.Hvordan kan du få 39£ GBP til å bli 325 norske kroner? Etter at jeg regner det kommer jeg frem til cirka 445kr. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Feiltolkning! Endret 1. desember 2007 av Liquidant Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hehe doh! Tenkte euro, men det er vel pund det står der ja. Sigh, SO CLOSE! Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har forhåndsbestilt unreal3. Noen som vet når de sender spillet? gjør de som platekompaniet og sender den før, slik at man før den innen utgivelsesdagen? På forhånd takk=) Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Bestilte du fra videogamesplus? I så fall kommer det 10.Desember Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ja, det gjorde jeg=) Kommer det til dem eller meg på den datoen? noen nettbutikker sender varene så man har dem i god tid før release Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Videogamesplus Blog: Unreal Tournament 3 PS3 Confirmed DEC 10 As most of you know Unreal Tournament 3 - PS3 (Preorder) is now confirmed to be released for the holiday season in North America on Dec 10/07. With the short notice from manufacturer we advise customers who are interested in this title to preorder early to avoid disappointment. Sendes 11. Desember, står det på siden deres. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Videogamesplus Blog: Unreal Tournament 3 PS3 Confirmed DEC 10 As most of you know Unreal Tournament 3 - PS3 (Preorder) is now confirmed to be released for the holiday season in North America on Dec 10/07. With the short notice from manufacturer we advise customers who are interested in this title to preorder early to avoid disappointment. Sendes 11. Desember, står det på siden deres. okey, ta blir det en liten stund å vente da grrr. Takk for svar=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå