rocknrolf77 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Klarer ikke å bestemme meg for hvilken versjon av bildet jeg liker best selv. Hva synes andre her? Lenke til kommentar
Feil Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 jeg likte nok den lyse versjonen mest, blir ikke så flatt og kjedelig. pent bilde. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg skjønner ikke helt va du vil få fram med dette bilde, hvor er det? Hva er det? Disse er tankene jeg sitter med når jeg ser bildet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den lyseste versjonen var best. Du fikk fram effekten fra røyken mye mer på det. På det mørkeste glir røyken litt for mye inn i bildet, så det blir litt kjedelig. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg så ikke forskjellen jeg egentlig... Men det spørs jo hva du skal frem til. Om du skal vise arkitektur eller noe sånt så ville jeg valgt det lyse. Skal det være et dystert og skummelt bilde så hadde jeg valgt det mørke. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Bare for å svare på det du spør om ville jeg valgt det første bildet. Likevel kommer alt an på hva du skal med bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå