SirEmanon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Fuglen i seg selv er grei nok, men jeg synes bakgrunnen gjør at fuglen forsvinner i bilde. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 igjen: Det er en fordel om du reduserer størrelsen på bilde:P Men på bildet kunne du hatt litt bedre fokus. Det er ikke noe veldig spesielt med bilde, så det blir fort bare ett av mange fugle bildeR:) Lenke til kommentar
graylady Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Synes det var mye med denne lille spurven men klart du kunne jobbet mye med både crop og bluring av bakgrunn. Her bare et rskt lite forsøk: Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Grei skarphet og lys, men alt for "ovenfra og ned"-vinkel. Graylady sitt forsøk blir alt for tett, og hvorfor kutte beinet? Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Synes det var mye med denne lille spurven men klart du kunne jobbet mye med både crop og bluring av bakgrunn. Her bare et rskt lite forsøk: Er ikke helt sikker på hva CROP betyr: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Crop er det samme som beskjæring. Akkurat det som graylady gjorde med bildet ditt. Tom Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Crop er det samme som beskjæring. Akkurat det som graylady gjorde med bildet ditt. Tom ok, takk Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Åssen er det jeg finner "bluring"? Bruker Adobephoto Shop elements! Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Syns det var fint at du kom så nært den når den stod på bakken, men som andre sier her så forsvinner den litt med bakrgunnen. Det som graylady gjorde så litt rart ut... Så ut som om at fuglen var limt inn i bilde vis dere ser på den foten som er igjen... Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Greit fuglebilde, men (som nevnt) et lavere kamerastandpunkt i forhold til fuglen ville etter min mening hevet bildet en del. For å få til det må du vel enten ligge deg på bakken eller ta et bilde når fuglen sitter i et fuglehus eller tre Får jeg spørre hva fuglen heter? Er veldig dårlig på sånne ting Men bildet er langt fra dårlig, altså.. Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Greit fuglebilde, men (som nevnt) et lavere kamerastandpunkt i forhold til fuglen ville etter min mening hevet bildet en del. For å få til det må du vel enten ligge deg på bakken eller ta et bilde når fuglen sitter i et fuglehus eller tre Får jeg spørre hva fuglen heter? Er veldig dårlig på sånne ting Men bildet er langt fra dårlig, altså.. Gråspurv!:) Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Gråspurv!:) Søt var den i alle fall Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Legg gjerne inn fugle bilder selv også Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Legg gjerne inn fugle bilder selv også Det gjør jeg gjerne Jeg har lenge ønsket en småfugltråd der vi alle kan legge inn våre bilder av småfugler (for det er en del her på bildekritikken). Kanskje noen vil starte en slik tråd? Tenker litt sånn ala måne-tråden.. Har hverfall et bilde av en blåmeis, som jeg kan legge ut.. Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Legg ut bilder av "små" fugler selv!( hvis dere vil da) Endret 2. desember 2007 av RKR1992 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå