Thraze Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Javel... På tide å gjøre noe med den $atans aimingen min i CS.... Har en optisk microsoft mus, men føler den "henger" fast i matta. Trenger derfor råd om hvilke matter som er bra, og eventuelle mouseskatez eller noe slikt.. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 func duger, that's all I have to say Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 fUNC og MS Intellimouse v3 Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg bruker selv MX300, MouseSkatez og fUnc surface 1030 Det glir som bare det. Ingenting som henger igjen! Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg er ganske fornøyd med Icemat, ikke noe dårlig valg den nei. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har en MX300 på vanlig IKEA matte. Funker faktisk veldig bra, men jeg skal nok ha meg en fUnc surface. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Kjører Logitech Cordless Optical på Speed Pad fra micro plex, supert. Men en liten hake i CS, hvis jeg bruker AWP (noe jeg gjør sjeldent) og zoomer inn så er det nesten ikke mulig å flytte siktet rundt uten at det henger, noen som har samme prog. Men borsett fra det, ingen problem ellers i CS .exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå