Coffey Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ok, noen som har laget årets første snømann? Jeg har Hvorfor ikke bare brife med snømennene våre her da? Min første! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Den så litt lubben ut da :!: Men det er dessverre ikke snø i Stavanger nå så jeg får ikke laget noen snømann, men det kommer! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 For en, eh, kraftig nese. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Vi fikk 5 cm i går, men idag regner det ! Grunnen til han er litt rar, og bildene er litt dårlige er at jeg laga den på 5 minutter, halv to på natta, uten hansker Endret 1. desember 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kanskje jeg går ut og lager en med lillebror nå Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gulerota hadde jo passet bedre som kølla hans da Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Synst den var litt sjarmerende jeg. Fikk lyst på snø nå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg og lillebror laga en nå. Han har på seg lue, men den er ikke så synlig i bekmørket Endret 1. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
foorex Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gleder meg til å lage både smømann og snøhytte. Meg og lillebroren min pleier alltid å konkurrere hvem som lager den største snøhytta. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 *Sukk* Hvorfor må det alltid regne i juletiden i Bergen? Det er til å bli deprimert av. Får jo aldri laget snømenn her. Om man er heldig varer snøen en uke før den regner bort. Nei, jeg får heller kose meg med snømenn-bildene som postes her. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Håper bare på en lik vinter i år på sørlandet som i fjor. Da skal jeg lage en stooooor snømann! Men siden vi hadde snø ifjor har vel ikke vi snø på 4-5 år.. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Helt enig, snø kom til meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå