Gå til innhold

Problem med intel 4965agn(tråløse kortet) på HP 8710w

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt PC-en en lten stund og merker at jeg blir frakoblet eller liknende.

Sitter å surfer litt så plutselig får jeg, denne siden kan ikke vises, kan streame en film og etter en stund stopper det. Hvis jeg spiller så blir det sånne "lag spikes", alt stopper opp i gjevne mellomrom.

Har en d-link di-624 tråløs router, ikke hatt no problemer med den, og har en del andre maskiner i huset og alle de virker som normalt.

Noen som har opplevd det samme, eller vet en løsning på dette problemet?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har hatt PC-en en lten stund og merker at jeg blir frakoblet eller liknende.

Sitter å surfer litt så plutselig får jeg, denne siden kan ikke vises, kan streame en film og etter en stund stopper det. Hvis jeg spiller så blir det sånne "lag spikes", alt stopper opp i gjevne mellomrom.

Har en d-link di-624 tråløs router, ikke hatt no problemer med den, og har en del andre maskiner i huset og alle de virker som normalt.

Noen som har opplevd det samme, eller vet en løsning på dette problemet?

Hej

Jeg har oplevet at mit Intel 4965agn står af, hvorefter der kræves en genstart!

Jeg har en D-link DSL-G624T, et adsl2+ modem med router og Wireless, men jeg fandt ud af hvad der forudsaget problemet!

Det var DSL-G624T!, på den svensk og danske d-link side, var der ingen opdateringer af firmware, som jeg ikke havde i forvejen.

Men på www.dlink.co.uk fandt jeg en firmware fra 10/2007, men routeren blev vild langsom, en system restore, køre den perfect, jeg har ikke haft nogen problemer siden!

Peter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...