Proson Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har et hovedkort (ASUS A7A-266E) som støtter både DDR-RAM og SD-RAM. Før har jeg bare hatt SD-RAM installert, men i dag skulle jeg sette inn DDR-RAM i tillegg. Men det virket ikke helt som det skulle, maskinen fant bare SD-RAM-brikken (antar at det var SD-RAM-brikken den fant, de to brikkene er like store). Deretter fjernet jeg SD-RAM-brikken og startet med DDR-RAM-brikken. DDR-RAM-brikken fungerte. Men de fungerer ikke sammen. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
norway Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 De skal ikke virke sammen heller , kun bruk DDR eller SD. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 De skal ikke virke sammen heller , kun bruk DDR eller SD. minnekontrolleren takler bare en av typene av gangen... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Får håpe du ikke svidde av saken nå Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 det går ikke og bruke begge deler samtidig for de opererer på forskjellige hastigheter (sd er 133 og ddr er 266) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hmm...den overskriften passet vel ikke helt :wink: Denne topicen er vel ikke om "ddr-ram versus sd-ram" :-? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har en kamerat som tenker å kjøpe det hk'et (brukt) + xp1700. Noen som vet hvor stor forskjellen mellom sdram og ddrram er i bruk? Vil han f.eks. merke store forskjeller i windows om han bruker 512 mb sdram eller 512 md sdram? Han kommer ikke til å spille krevende 3D-spill, kun bruke office o.l. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Vil han f.eks. merke store forskjeller i windows om han bruker 512 mb sdram eller 512 md sdram? Hvis det er 512 ddr vs 512 sd du mener, vil han nok merke stor forskjell ja. Men det skal funke fint til arbeid i Windows. Lenke til kommentar
gecho Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 DDR SD-RAM PC2100 er både i teorien og i praksis omtrent dobbel så rask som gammeldags SD-RAM. Mitt tips er at det vil merkes godt. Det = forskjellen mellom DDR SD-RAM og SD-RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå