sforum Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei! Har en Aspire 5720ZG som jeg har litt problemer med. Når pc en står på og laderen står i funker den bare av og til. Det hjelper ofte og ta den ut å sette den inn igjen. Når laderen ikke virker lyser den ringen rundt på knappen som pleier å være grønn rødt. Trekker jeg laderen ut av PC-en lyser den grønt som den skal igjen. Den lyser også grønt når laderen står i og den lader... Er dte en instilling eller noe som gjør att den stopper å lade? Eller det noe feil på lader? på pc? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fant du noe løsning på dette? Sitter her med en 5720zg med samme problemet. Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har en Aspire 7520 som er helt ny,og akkurat dette problemet har jeg og. Eller,pcen registrer ikke i det hele tatt at lader er plugget i,så jeg må sende den til reperasjon.Irriterende ! Plugget den tilfeldigvis i ikveld,og da LYSTE ladelyset på pcen. Tok å rørte på trafo,og så sluttet den å lyse... Rikset å slo litt forsiktig på trafo,og den lyste litt,så døde den ut. Antakelig trafo,men det vil forhåpentlivis en reparasjon finne ut av. Hekkan i halmen ! Lenke til kommentar
sforum Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 fant dere ut av det? Min begynte å fungere igjen... men nå fungerer den ikke.. så må få levert den inn:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå