vikingkylling Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg elsker Wii'en, men er det noe vits å få den på nettet? Hva kan man egentlig gjøre der? Selvsagt kan man jo spille enkelte spill mot andre, men det er jeg egentlig ikke så interessert i. Kan man få oppdateringer eller ekstra ting til spillene som man kan på xboks? Og hvor bra er egentlig de gamle spillene man kan laste ned? Takk for tips. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Selve online delen til Wii mtp. venner og slikt er elendig, men så er det Virtual Console der man kan laste ned mange gode gamle klassikere. Liker man nostalgi spilling så er det definitivt verdt å få konsollen pøå nett meiner eg da Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Som nevnt kan du spille mot andre ja. Ellers så får man oppdateringer til konsollen om man har det på nettet. Så kan man browse internett, se værmeldinger, lese nyheter, laste ned DS demoer (snart) og laste ned gamle Nintendospill. Mange av de gamle spillene er absolutt verdt en titt om du aldri har spilt dem før. De gamle Zelda spillene blant annet. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er da ikke stress å få wii på nett da.. OM du ikke har analog linje da, men da er det vel ikke vits heller.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du kan også laste ned en Web Browser slik at du kan surfe på nettet. Fungerer utmerket med tastatur. Snart vil det også bli mulig å laste ned trailere, bøker, små Nintendo filmer, DS demoer og mye mer. En slik tjenste har blitt lansert i Japan, kommer visstnok snart hit. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Internett har jeg på PC-en, og skal jeg sjekke været har vi jo en liten oppfinnelse kalt et "vindu". Men digger gamle klassikere som Zelda, så jeg for se. Hadde jo vært morsomt å gå gjennom hele Zelda serien fra start til foreløpig slutt med Twilight Princess. Men kan man bruke en GameCube kontroller på Virtual Console? Jeg er ikke så interessert i å måtte kjøpe enda en kontroller. Hvilke bøker snakker du om, forresten? Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Internett har jeg på PC-en, og skal jeg sjekke været har vi jo en liten oppfinnelse kalt et "vindu". Men digger gamle klassikere som Zelda, så jeg for se. Hadde jo vært morsomt å gå gjennom hele Zelda serien fra start til foreløpig slutt med Twilight Princess. Men kan man bruke en GameCube kontroller på Virtual Console? Jeg er ikke så interessert i å måtte kjøpe enda en kontroller. Hvilke bøker snakker du om, forresten? ja du kan fint bruke gamecube kontrollere Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Da blir det julegave på Wii'en. Lenke til kommentar
jocce123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Du kan også laste ned en Web Browser slik at du kan surfe på nettet. Fungerer utmerket med tastatur. Snart vil det også bli mulig å laste ned trailere, bøker, små Nintendo filmer, DS demoer og mye mer. En slik tjenste har blitt lansert i Japan, kommer visstnok snart hit. Hvordan og hvilken nett-browser laster man ned? Hvor kopler man til tastatur? Endret 4. desember 2007 av jocce123 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Du laster ned en Opera nettleser fra nett butikken til Wiien. Tastaturet kobler du til i USB porten. Funker fett Endret 4. desember 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
jocce123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du laster ned en Opera nettleser fra nett butikken til Wiien. Tastaturet kobler du til i USB porten. Funker fett Må du betale for og laste ned Opera? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Den var gratis i noen måneder før, nå koster den ca. 40kr. Lenke til kommentar
jocce123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Den var gratis i noen måneder før, nå koster den ca. 40kr. Går det an og kople til ds til wii? Hva kan man gjøre? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, det går. Du kan laste ned demoer til DS fra Wii`en. Har ikke blitt lanser noen demoer enda, men det kommer nok snart. Du skal også kunne laste ned Patcher til spill og noen bøker. Lenke til kommentar
jocce123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, det går. Du kan laste ned demoer til DS fra Wii`en. Har ikke blitt lanser noen demoer enda, men det kommer nok snart. Du skal også kunne laste ned Patcher til spill og noen bøker. Men hvordan kopler vi han til? Holder på og laste ned Opera nå Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du kan ikke koble den til enda. Du må vente på en kanal som kommer om ikke så altfor lenge. Du kan også koble til DS`en i noen spill for å bruke den i spillet. F.eks Pokemon Battle Revoloution. Lenke til kommentar
jocce123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fønket med Opera Takk skal du ha! Lenke til kommentar
jocce123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Men jeg har et spørsmål til. Hvordan laster vi ned gamle nintendo-spill?? Endret 4. desember 2007 av jocce123 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stikk inn på Virtual Console, du må legge inne poeng fra VISA for å kunne handle spillene da. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hvor ,ye koster de gamle spilla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå