Gå til innhold

Er det vits å få Wii'en på nettet?

Anbefalte innlegg

Jeg elsker Wii'en, men er det noe vits å få den på nettet? Hva kan man egentlig gjøre der? Selvsagt kan man jo spille enkelte spill mot andre, men det er jeg egentlig ikke så interessert i. Kan man få oppdateringer eller ekstra ting til spillene som man kan på xboks? Og hvor bra er egentlig de gamle spillene man kan laste ned? Takk for tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nevnt kan du spille mot andre ja.

Ellers så får man oppdateringer til konsollen om man har det på nettet. Så kan man browse internett, se værmeldinger, lese nyheter, laste ned DS demoer (snart) og laste ned gamle Nintendospill.

Mange av de gamle spillene er absolutt verdt en titt om du aldri har spilt dem før. De gamle Zelda spillene blant annet.

Lenke til kommentar

Du kan også laste ned en Web Browser slik at du kan surfe på nettet. Fungerer utmerket med tastatur. Snart vil det også bli mulig å laste ned trailere, bøker, små Nintendo filmer, DS demoer og mye mer. En slik tjenste har blitt lansert i Japan, kommer visstnok snart hit.

Lenke til kommentar

Internett har jeg på PC-en, og skal jeg sjekke været har vi jo en liten oppfinnelse kalt et "vindu". :D Men digger gamle klassikere som Zelda, så jeg for se. Hadde jo vært morsomt å gå gjennom hele Zelda serien fra start til foreløpig slutt med Twilight Princess. Men kan man bruke en GameCube kontroller på Virtual Console? Jeg er ikke så interessert i å måtte kjøpe enda en kontroller. Hvilke bøker snakker du om, forresten?

Lenke til kommentar
Internett har jeg på PC-en, og skal jeg sjekke været har vi jo en liten oppfinnelse kalt et "vindu". :D Men digger gamle klassikere som Zelda, så jeg for se. Hadde jo vært morsomt å gå gjennom hele Zelda serien fra start til foreløpig slutt med Twilight Princess. Men kan man bruke en GameCube kontroller på Virtual Console? Jeg er ikke så interessert i å måtte kjøpe enda en kontroller. Hvilke bøker snakker du om, forresten?

ja du kan fint bruke gamecube kontrollere

Lenke til kommentar
Du kan også laste ned en Web Browser slik at du kan surfe på nettet. Fungerer utmerket med tastatur. Snart vil det også bli mulig å laste ned trailere, bøker, små Nintendo filmer, DS demoer og mye mer. En slik tjenste har blitt lansert i Japan, kommer visstnok snart hit.

Hvordan og hvilken nett-browser laster man ned? Hvor kopler man til tastatur?

Endret av jocce123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...