Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

tyveri blant venner, hvordan skal du løse det

Wooteman

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en ungdom på 16 år har en venner gjeng og det er meg vi er mest hos fordi de liker det så godt. koser oss me fifa og greier. Jeg spiller mye har blitt en spill nerd, og har det meste i samligen min. Men nå har jeg merket at jeg manger mange CD-er/dvdplater, som sims 2 der jeg har noe med 5 exp pak og det vanlige spille. Men nå er alle cdene borte jeg ikke enn gang tatt i en exp etter jeg installert en, så nå tror jeg det er en som tar spill fra meg. det jeg manlger i covene er cdene on noen få manualer. og idag når jeg hadde tenkt å starte dagen med litt krigføring i Rome Total War var den borte, jeg lette men fant den ikke. Kan henne jeg har bare mista den i huse et sted men med sims 2 er jeg så sikker på at det er tatt av en person i gjengen fordi jeg har ikke brukt dem ofte liker å laste ned noen cracker. Men hva skal jeg gjøre, er lurt å politi anmeler den person som jeg tror har gjort det? jeg tror det er en vedi på ca 2600kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde endel av det samme. Var kniver , CD-er osv de tok fra meg. Jeg viste de var dem og gikk og hintet om at det hadde vært fint og fått tilbake tingene de hadde "lånt" av meg på skolen. De ble bare rare i ansiktet hver gang jeg tok det opp :)

For å få slutt på tullet kutta jeg bare kontakten med folket og gikk videre

Lenke til kommentar

jeg er ikke den beste vennen med han, har bare blitt sånn at jeg er noen ganger sammen med han (han jeg vet kan har gjort det) men jeg vet han kommer til lyve om det. han kommer sikkert til å true meg med et slag eller no, men hvordan skal jeg gå frem. bare spørre om jeg kan komme inn til huse og drive min egen ransaking:P

Lenke til kommentar

jeg har et følelse for hvem det er, men vennene mine sier han gjør ikke sånt, og så han en annen sa til meg at det kunne være han som bor nær mest deg. men han har jeg kjent siden andre klasse, og han er veldig opptatt av skole og ikke gjøre mye kødd men også veldig selv god. men jeg er sikker på hvem det er

Lenke til kommentar
jeg har et følelse for hvem det er, men vennene mine sier han gjør ikke sånt, og så han en annen sa til meg at det kunne være han som bor nær mest deg. men han har jeg kjent siden andre klasse, og han er veldig opptatt av skole og ikke gjøre mye kødd men også veldig selv god. men jeg er sikker på hvem det er

Mitt råd er faktisk å fortelle det til foreldrene dine, og få dem til å kontakte foreldrene til evt den perosnen du tror det var. Slikt løses faktisk mange problemer.

Men husk at det er lite morsomt for han andre om han blir uskyldig "dømt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...