Wooteman Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 hei, jeg er en ungdom på 16 år har en venner gjeng og det er meg vi er mest hos fordi de liker det så godt. koser oss me fifa og greier. Jeg spiller mye har blitt en spill nerd, og har det meste i samligen min. Men nå har jeg merket at jeg manger mange CD-er/dvdplater, som sims 2 der jeg har noe med 5 exp pak og det vanlige spille. Men nå er alle cdene borte jeg ikke enn gang tatt i en exp etter jeg installert en, så nå tror jeg det er en som tar spill fra meg. det jeg manlger i covene er cdene on noen få manualer. og idag når jeg hadde tenkt å starte dagen med litt krigføring i Rome Total War var den borte, jeg lette men fant den ikke. Kan henne jeg har bare mista den i huse et sted men med sims 2 er jeg så sikker på at det er tatt av en person i gjengen fordi jeg har ikke brukt dem ofte liker å laste ned noen cracker. Men hva skal jeg gjøre, er lurt å politi anmeler den person som jeg tror har gjort det? jeg tror det er en vedi på ca 2600kr Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Å andmelde forholdet er nok ingen vits. Saken blir garantert henlagt etter bevisets stilling. Hva med å ta en prat med dine foreldre, og få dem til å ta en prat med vedkommendes foreldre? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 eller prate med den du tror har gjort det... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Opplevde endel av det samme. Var kniver , CD-er osv de tok fra meg. Jeg viste de var dem og gikk og hintet om at det hadde vært fint og fått tilbake tingene de hadde "lånt" av meg på skolen. De ble bare rare i ansiktet hver gang jeg tok det opp For å få slutt på tullet kutta jeg bare kontakten med folket og gikk videre Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 jeg er ikke den beste vennen med han, har bare blitt sånn at jeg er noen ganger sammen med han (han jeg vet kan har gjort det) men jeg vet han kommer til lyve om det. han kommer sikkert til å true meg med et slag eller no, men hvordan skal jeg gå frem. bare spørre om jeg kan komme inn til huse og drive min egen ransaking:P Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ta deg en uventet tur på besøk så kan du muligens være heldig. Han kan fks ha noe liggende framme eller noen av spillene kan stå i dvd spilleren på PC-en hans fks. Vær rask og bli med inn på rommet eller hybel før han klarer og gjemme vekk noe Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Om det fortsatt pågår kan du gjemme et webb camra for og skaffe deg bevis på åhvem av dem det er. hvi du ikke hvet hvem det er alt da? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 jeg har et følelse for hvem det er, men vennene mine sier han gjør ikke sånt, og så han en annen sa til meg at det kunne være han som bor nær mest deg. men han har jeg kjent siden andre klasse, og han er veldig opptatt av skole og ikke gjøre mye kødd men også veldig selv god. men jeg er sikker på hvem det er Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 jeg har et følelse for hvem det er, men vennene mine sier han gjør ikke sånt, og så han en annen sa til meg at det kunne være han som bor nær mest deg. men han har jeg kjent siden andre klasse, og han er veldig opptatt av skole og ikke gjøre mye kødd men også veldig selv god. men jeg er sikker på hvem det er Mitt råd er faktisk å fortelle det til foreldrene dine, og få dem til å kontakte foreldrene til evt den perosnen du tror det var. Slikt løses faktisk mange problemer. Men husk at det er lite morsomt for han andre om han blir uskyldig "dømt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå