Gå til innhold

Mini-ITX med AM2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VGA er vel maks 720p da..

Den analoge skjermporten ofte kalt VGA, men som egentlig heter d-sub, har ikke noen begrensning på oppløsning men det er ganske vanlig at skjermkort støtter opp til og med 2048x1536 via d-sub. Selv kjører jeg 1920x1200 fra den ene PCen til d-sub-inngangen på en skjerm hos meg.

Lenke til kommentar
Selv om kabelen støtter 1080p så kjører vel ikke xbox360 HD content fra HD-DVD via VGA på 1080p? Er ikke spill en annen historie?

Aner ikke, det står "Experience High Definition movies and games at up to 1080p resolution."

Kanskje noen med Xbox 360 og VGA faktisk kan bekrefte eller avkrefte hva som er riktig, før ting tar helt av?

Lenke til kommentar

Dersom både skjerm og pc støtter en analog standard, syns jeg ikke det er absolutt nødvendig også med en digital standard om da ikke den digitale standarden kan tilby høyere kvalitet.

Digital er ikke ensbetydende med bedre kvalitet enn analogt, men i de fleste tilfeller vil digitalt være mindre utsatt for støy og lettere å implementere enn analoge systemer.

Men personlig hadde jeg nok selv også sett meg om etter et kort med flest mulig forskjellige tilkoblingsmuligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...