Gå til innhold

Hvilken internasjonale site er den beste for nedlastning av nye spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er hovedsakelig interesert i simulatorer av forskjellig slag. Noen som vet hvor man finner denslags?

Dersom du vet hva du skal ha så er jo google alltid fint. Ellers ta en titt på Fileplanet og browse i Simulator kategorien. Der finner du patcher og demoer til en haug med spill. Er det noe du liker kan du google det etterpå, eller sjekke Direct2Drive, Steam etc.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
I forhold til brukervennlighet, er klart Steam og Gamersgate de beste. Der er det ingen begrensninger på hvor mange ganger du kan laste ned, og det er relativt smertefritt å aktivere produkter. Direct2Drive er OK, men de har ofte ikke anledning til å la oss som europeiske kjøpere handle de støsrte titlene der grunnet rettigheter. Gamesplanet, Sprocket Idea og EA store har begrensninger på både hvor mange ganger du kan laste ned produktet, samt hvor mange ganger du kan aktivere dem. Dette har du ikke på f eks Steam og Gamersgate. Men til gjengjeld kan du ofte finne (nye) ting rimeligere her.

 

Hvis jeg skal anbefale noe ut fra mine egne erfaringer, så ville jeg anbefalt GamersGate, Steam og Gamesplanet - i den rekkefølgen. Direct2Drive og EA store ville jeg unngått hvis jeg kunne det, først og fremst på grunn av rettighetsproblemene (D2D) og nedlastingsbegrensningen (EA Games).

Hadde tenkt aa pre-order Mercenaries - world in flames, men baade ea store og D2D sier tilbudet kun er gyldig i USA og Canada?

Betyr det at jeg maa finne en annen butikk eller er det rett og slett at lanseringsdatoen for Europa er senere? (enn 4. sept)

Lenke til kommentar

Er selv blitt en stor Steam fan :)

Elsker konseptet og etter mitt syn er dette den meste genial måten å gjøre det på. Jeg kjøper et spill og har det da tilgjengelig hvor som helst og når som helst. Å laste ned et spill og installere det tar ikke så mye lenger tid en det ville ha gjort ellers.

Håper bare dem kommer med flere spill etterhvert.

 

Jeg kunne aldri tenkt meg å benytte en slik tjeneste dersom det var begrenset antall nedlastninger. Jeg kunne gått med på et maks antall i måneden f.eks, men ikke på generelt basis.

 

Nå savner jeg kun en tjeneste der jeg kan laste opp savegames :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...