abene Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Microsoft har sluppet en ny prøveversjon av Windows Live Messenger 9 til en liten gruppe testere. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har prøvd den, venter fortsatt på å kunne være pålogget med flere kontoer samtidig. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Mulig å få lastet ned denne noen plass?. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Den animerte funksjonen funket svært dårlig, da bildet bare kan være på fattige 250kb, mine er på flere mb Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Lager de en ny versjon av MSN-protokollen også, eller er det bare selve programmet som kommer i ny versjon? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Live Messenger 9 burde komme i to versjoner: "Jalla" og "lett". Rett og slett lei av at de skal dytte inn så alt for mange funksjoner, når prioriteten burde vært på å gjøre programmet mer stabilt og lettkjørt, samt fikse på protokollen, som på enkelte områder er elendig, spesielt filoverføring. Hvem trenger animerte bilder i samtalevinduene? (Takk og lov for A-patch, som fjerner omtrent halvparten av de alt for mange rare funksjonene.) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Visning av animerte GIF-bilder skal være mulig i programvinduets foto-område. Ånei Forsåvidt enig med det Dradd sier over meg. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Live Messenger 9 burde komme i to versjoner: "Jalla" og "lett". Rett og slett lei av at de skal dytte inn så alt for mange funksjoner, når prioriteten burde vært på å gjøre programmet mer stabilt og lettkjørt, samt fikse på protokollen, som på enkelte områder er elendig, spesielt filoverføring.Hvem trenger animerte bilder i samtalevinduene? (Takk og lov for A-patch, som fjerner omtrent halvparten av de alt for mange rare funksjonene.) Enig, de hadde kommet veldig langt om de hadde forbedret det de har og fjerna noen av de enorme minnelekasjene som til tider fryser hele maksinen (med 2 GB minne). Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Som jeg nevnte, føler jeg at støtten for "animated display pictures". Altså animerte *.GIF bilder som profilbilde er relativt meningsløst. Eneste du får muligheten til, er en bitteliten animasjon på et par sekunder. Jeg selv benytter alltid bilde av dama mi som profilbilde, eller noen få ganger bilde av meg selv. Utrolig sjeldent jeg benytter noe annet. Derfor satt jeg med ned da, og skulle ta 40 bilder av dama, sette de sammen til et slideshow, hvor den byttet bilde hvert 5sekund. Det hele ble ganske bra følte jeg, det ble tilslutt en 12mb store GIF fil. Så skulle jeg endelig ta å bruke det som profilbilde, så får jeg beskjed om at profilbilde ikke kan være større enn 250kb?? Hva i allverden tenker jeg, jeg har da benyttet *.BMP bilder på flere mb tidligere. Så prøvde jeg å fjerne noen bilder i slideshowet, og jeg fant ut at jeg kan bare ha fattige 2-3bilder, om jeg skal klare å komme meg under 250kb. Må si meg utrolig skuffet over denne funksjonen, hvis den skal være såpass begrenset! EDIT: Rettelse, det er faktisk 200kb som er maksimum grensen Endret 1. desember 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
asimov Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 noen forslag til et bedre alternativ en msnlive der man har litt mer kontroll og uten alt av ubruklige funksjoner? smålei msnlive. Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Live Messenger 9 burde komme i to versjoner: "Jalla" og "lett". Rett og slett lei av at de skal dytte inn så alt for mange funksjoner, når prioriteten burde vært på å gjøre programmet mer stabilt og lettkjørt, samt fikse på protokollen, som på enkelte områder er elendig, spesielt filoverføring.Hvem trenger animerte bilder i samtalevinduene? (Takk og lov for A-patch, som fjerner omtrent halvparten av de alt for mange rare funksjonene.) det finnes da mange andre programmer du kan logge på msn med. Hvorfor ikke bruke en av dem? google hvis du vil finne noe enklere og prøv deg ut. Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 noen forslag til et bedre alternativ en msnlive der man har litt mer kontroll og uten alt av ubruklige funksjoner?smålei msnlive. http://www.amsn-project.net/ http://www.mercury.im/ osv osv osv Lenke til kommentar
djchange Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er jo ikke store (LxB i px) bildene du trenger der, så 40 bilder burde ikke bli 12mb om du har gjort din jobb med å optimalisere når du laget rå-filen og ved konvertering til GIF. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Som jeg nevnte, føler jeg at støtten for "animated display pictures". Altså animerte *.GIF bilder som profilbilde er relativt meningsløst. Eneste du får muligheten til, er en bitteliten animasjon på et par sekunder. Jeg selv benytter alltid bilde av dama mi som profilbilde, eller noen få ganger bilde av meg selv. Utrolig sjeldent jeg benytter noe annet. Derfor satt jeg med ned da, og skulle ta 40 bilder av dama, sette de sammen til et slideshow, hvor den byttet bilde hvert 5sekund. Det hele ble ganske bra følte jeg, det ble tilslutt en 12mb store GIF fil. Så skulle jeg endelig ta å bruke det som profilbilde, så får jeg beskjed om at profilbilde ikke kan være større enn 250kb?? Hva i allverden tenker jeg, jeg har da benyttet *.BMP bilder på flere mb tidligere. Så prøvde jeg å fjerne noen bilder i slideshowet, og jeg fant ut at jeg kan bare ha fattige 2-3bilder, om jeg skal klare å komme meg under 250kb. Må si meg utrolig skuffet over denne funksjonen, hvis den skal være såpass begrenset! EDIT: Rettelse, det er faktisk 200kb som er maksimum grensen Du har altfor stor oppløsning på bildene du bruker. Du trenger ikke mer enn ~65x65 i et slikt lite bilde, og da blir straks fila VELDIG mye mindre. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Men det er stress å endre på 40bilder da Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Så lenge de ikke endrer på protokollen, bryr jeg meg ikke . Forstår egentlig helt at folk takler det forferdelige programmet. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 noen forslag til et bedre alternativ en msnlive der man har litt mer kontroll og uten alt av ubruklige funksjoner?smålei msnlive. http://www.amsn-project.net/ http://www.mercury.im/ osv osv osv Jeg vil påstå at Pidgin (Adium for Mac-brukere) er bedre alternativer for de som bruker MSN og andre protokoller til å chatte. Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Den animerte funksjonen funket svært dårlig, da bildet bare kan være på fattige 250kb, mine er på flere mb Bra den er så liten, er ikke alle som har 10mbit linje til å laste ned enorme profilbilder. For ikke å snakke om at stortsett alle har elendig opp linje. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Live Messenger 9 burde komme i to versjoner: "Jalla" og "lett". Rett og slett lei av at de skal dytte inn så alt for mange funksjoner, når prioriteten burde vært på å gjøre programmet mer stabilt og lettkjørt, samt fikse på protokollen, som på enkelte områder er elendig, spesielt filoverføring.Hvem trenger animerte bilder i samtalevinduene? (Takk og lov for A-patch, som fjerner omtrent halvparten av de alt for mange rare funksjonene.) Takk og lov for konkurrenter som Pidgin som bare fungerer fra første museklikk helt uten behov for "brannslukking" av søppelfunksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå