janerikl Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) har en abit ip35 pro med Realtek ALC888 HD Audio CODEC som har både inn og ut Toslink(vilken er ut?). trenger jeg noe mer av toslink drivere, eller er det bare plugg and play? hvis ja, skal jeg uinstallere realtek driveren, fjerne alt som har med lyd programmer? har lest litt omkring om Asio4all.hva går det ut på og hvordan kan jeg vite om kortet mitt støtter asio eller ikke? angående kabler, ser at noen forhandlere deler opp high-end og standard, hva er forskjellen? takker på forhånd. :!: Endret 1. desember 2007 av janerikl Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 den som det lyser inni er ut bruker ikke innebygde lyden på hovedkortet selv men mener å a sett noe valg for å aktivere digital ut, plugg i og se hva som skjer... det er som med alle andre kabler på optisk og, noen er dårlige og andre er alt fra OK til kjempebra. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 takk for hjelpen,Roskov. har du noen optisk kabler du kunne anbefale? stereo anlegget mitt ligger rundt 4000, så tror ikke det blir sånne ekstreme. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå