Noty Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hei. Sliter med ustabile målinger av støm og vifte hastighet- får advarsler om at strømen detter ned. 12v til 8 v 5v til 0.94 3.3v til 0.84v 1.792v til 0.8 v core cpu og psu vifte hastighet detter oxo cpu detter fra 5000 rpm til 2200 psu detter fra 3000 til 1500, noen ganger så går den opp til 7500?? har Chieftec Dragon Big Tower ATX DA-01W med 340w psu, har modda litt i psu :smile: montert en noice killer. fra http://www.geto.no er psu'en gåen? droppene kommer med jevne mellomrom. ikke alle på en gang de flytter seg fra vifter til støm om hverandre. hjelp pleese :smile: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Jeg vil anbefale og prøve med en annen PSU for å sjekke om det er den(hvis du har det tilgengelig da). Starta dette etter at du "modda" psu, eller var det slik når du fikk det? PS: ville ikke anbefalt å bruke den maskina hvis det er slik at PSUen er ustabil. Lenke til kommentar
Noty Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 ehhh sitter på den maskina og spiller cs :smile: har en p3 500 og den nytter det ikke å spille med btw hovedkortet er asus a7m266 kan det vere det som holder på og tar kvelden? Lenke til kommentar
Noty Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 merka at den ble ustabil først i dag moddinga foregikk i begynnelsen av desember Lenke til kommentar
Noty Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 hmm etter jeg slo av mainboard monitor så er problemet vekke :smile: alt er stabilt og fin :smile: gleder meg til i morra da kommer vannkjølings utstyret :smile: Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Den måler ikke strøm. Den måler spenning. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå