NgZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hæ? Nok en dum blondine for dødsstraff mao. Det er ikke vondt ment, når du skjønner sammenhengen ler du sikkert du også... Endret 3. desember 2007 av NgZ Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Britney Spears er aldeles ikke noen dum person. Nei, hun er faktisk veldig smart hun! Bare se her: Clixy :!: Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Dette leste jeg i avisa for lenge, lenge siden. Så ikke på det som noe stort. Jeg er også for dødsstraff.Du tror også at de lærer til neste gang eller? Hæ? hah ^^ Endret 3. desember 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dette leste jeg i avisa for lenge, lenge siden. Så ikke på det som noe stort. Jeg er også for dødsstraff.Du tror også at de lærer til neste gang eller? Hæ? hah ^^ Det der er jo et lite gullkorn i seg selv. Metalheart: Det som er morsomt er det at Britney er for dødsstraff. Altså dødsstraff innebærer at man dreper en person. Så sier hun at, hun er for dødsstraff så personen lærer til neste gang. Når er neste gang når personen er død? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Metalheart spiller bare.. Dette blir for teit Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 han spiller ikke, garantert Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Britney Spears er aldeles ikke noen dum person. Meet your sister. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Den er så genial hjernen til britney spears må være full av ''Toxic'' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå