Rescue me Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Veldig gammel avis, men synes det er så utrolig genialt. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 har ho virkelig sagt det? :Phahahahaa Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 har ho virkelig sagt det? :Phahahahaa På norsk og greier! Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 har ho virkelig sagt det? :Phahahahaa På norsk og greier! det som er mest imponerende ja Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 "så han lærer til neste gang" Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Oooold, care? Den var jo morsom :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Ja det er faktisk ufattelig at folk kan bli så utrolig dum. EDIT: Ikke bli, men være. Endret 1. desember 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 LOL! har ikke sett denne før Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er ingen ting som gode gamle.. Blir aldri dårlig den der.. xD Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Britney Spears er aldeles ikke noen dum person. JEG KREVER VIDEOBEVIS ! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Britney Spears er aldeles ikke noen dum person. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Britney Spears er aldeles ikke noen dum person. JEG KREVER VIDEOBEVIS ! Får video kan man ikke manipulere. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Britney Spears er aldeles ikke noen dum person. JEG KREVER VIDEOBEVIS ! Får video kan man ikke manipulere. Tja, vanskeligere? Lettere å se at det er 'pulert? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg er helt sikker på at man kan manipulere videoer av sauer og et lite får ... Endret 2. desember 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 håper for hennes skyld at hu tror på et neste vil hvor man husker ting fra sitt forige liv eller no sånnt ass:P greit hu ikke er den skarpeste av dem alle men hallo... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tror Britney er en slik blondine som snakker før hun tenker. Jeg tenker altså på blondiner i mental forstand. Nå er det riktig nok en korrelasjon mellom det å være blond og blondine (derav uttrykket blondine), men det skal jeg ikke mase mer om. ^^ Kjennetegnet på slike er at det stadig faller dumme utsagn ut munnen på dem. Som utsagnet Dagbladet så fint har oversatt til norsk. Uten å ha lest noe om saken, ville jeg tro at hun etter å ha sagt det forstod hvor dumt det egentlig var. Men jeg vet ikke noe om dette så slik er det vel. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dette leste jeg i avisa for lenge, lenge siden. Så ikke på det som noe stort. Jeg er også for dødsstraff. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 At det er norskt har jo ikke crap å si. Blir jo oversatt. Er VG vi snakker om. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dette leste jeg i avisa for lenge, lenge siden. Så ikke på det som noe stort. Jeg er også for dødsstraff.Du tror også at de lærer til neste gang eller? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dette leste jeg i avisa for lenge, lenge siden. Så ikke på det som noe stort. Jeg er også for dødsstraff.Du tror også at de lærer til neste gang eller? Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå