King123 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 hahahaha, noe av det beste jeg har lest i dag Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hahahaha, så genialt. Kveldsvakten med plutselig mye artigere xD xD Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lo godt her ja:) Likte teorien om smilefjesene spesielt . Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du kan aller først begynne med å si ordet hei som er et ord som brukes for å hilse på noen. Andre varianter av ordet kan være go dag, hallais, heia og mange flere. Jeg ler så jeg griner. Lenke til kommentar
Con Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Genialt!! "samle gress til geitene" :!: Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 HÆRREGUD!!!! Jeg dør. Beste jeg har lest til nå Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg elsker hvordan rådgiveren er så saklig og informativ.. Hysterisk ^^, Mine er litt annerledes, de begynner med at jeg skriver LOL, n00b eller homo. Noen ganger sexy eller *kremt*.. Har ikke så mange venner jeg.. Ellers klarte jeg ikke å slutte å le av dette innlegget Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ikkje for å vere frekk ovanfor andre: men den vitsen ! Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lol, slikt har gått ut på dato for enkelte her I og med at jeg vet om en dude som gjerne hadde gjort noe slikt Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Genialt! Og så fantastisk objektivt og reflektert om ulike vendinger... Og geiter Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 At det er mulig. Artigste msn flørte guide jeg har lest "samle gress til geitene våre" hehehehehe Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 hahaha dritbra! hva slags potetgull liker du best? funker alltid! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Epic win! Tatt på kornet :!: Endret 12. juli 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
DHM Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 At denna tråden lever fortsatt er relativt sjukt, posta den for snart 3 år sida ! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Bra, men ikke feilfritt. Dama kommer for eksempel etter all sannsynlighet ikke til å si at hun spiser potetgull, selv om hun faktisk gjør det. Hun vil enten modifisere det til "spiser et eple", eller ikke nevne spising i det hele tatt, men hoppe rett på musikk eller et annet trygt tema. Jenter er livredde for å bli sett på som feite, eller gjøre noe som kan sette fokus på deres (iblant innbilte) overflødige kroppsfett. Derfor vil potetgull ikke bli nevnt. Om hun sier at bestemora nettopp har dødd, er det en klassisk nybegynnerfeil. Det dreper en samtale nesten like effektivt som "ok", fordi det blir dårlig stemning, og motparten umulig kan komme med et vittig og fengende svar. Det beste mulige utfallet vil da være noe á la: "Ånei, så leit å høre. Kondolerer " "Takk. [nytt tema/spørsmål]" Men ofte ender det med: "Ånei, så leit å høre. Kondolerer " "Takk." Derfor: IKKE si at bestemora di/ hunden din/ whatever har dødd. Faktisk, prøv heller å holde deg til lyse, lette, ukompliserte temaer, som musikk, tv-programmer eller fritidsaktiviteter. Ikke kom med utsagn som: "Fy faen, riding er så teit ass" eller "AC/DC suger balle!" Du vet aldri hva motparten liker. Prøv å sondere terrenget, og avstå fra aggressiv kritikk før du vet at dere er enige. Men prøv heller ikke å komme med sterke følelsesutbrudd, verken positive eller negative, hvis du ikke kan stå for det du sier. Det er teit, og du vil bli avslørt før eller senere dersom dere blir bedre kjent. Jenter husker ALT. "Men du sa du ELSKET den sangen og synger den i dusjen hver morgen " I tillegg, når naturen kaller, ikke si at du må på do. DEFINITIVT ikke si hva du må på do, men unngå helst å si det uansett. Greie unnvikelsesmanøvre er å si at du skal hente deg noe å drikke, eller at du må låse dørene i huset for kvelden (da slike samtaler ofte finner sted på kvelden.) For samvittighetens skyld kan det være greit å faktisk gjøre det du sa du skulle også, men ikke somle, og ikke lås dørene dersom du mistenker at andre familiemedlemmer fortsatt befinner seg utenfor huset. For det er DRITTKJIPT å komme hjem til låst dør 5 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Haha... Charlotte, den var god. DET lange innlegget bare for å poengtere at det er kjipt å komme hjem til låst dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå