CorporalClegg Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 LUUUUF, MÅ HA LUFT!!! Vitsen var den beste da! Lenke til kommentar
nassenØF Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 måå jo kjøre webcam fra første stund :!: Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mine er litt annerledes, de begynner med at jeg skriver LOL, n00b eller homo. Noen ganger sexy eller *kremt*..Har ikke så mange venner jeg.. Føler med deg Etter jeg fikk ME/kronisk utmattelses syndrom etter det så har alt gått til helvete Det verste var når den aller beste vennen forsvant Da hadde jeg bare "venner" som allerede hadde venner Det beste som kunne skje nå er om det hoppet opp på dame si'a SNIFF! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 denne var utrolig bra. likte spess: I går døde bestemorda min Så sier ikke du: Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Zomfg hah! your grandma died! oh, du snakka seriøst? *logge rolig av og håpe på at alt blir glemt* Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 er det ikke egentlig best å være seg selv? og.. vet ikke egentlig alle dette dær? (jeg leste ikke alt)... å hvis du er så rævva at du ikke klarer å sjekke opp folk på msn selv så fortjener du det heller ikke sier jeg bare Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 er det ikke egentlig best å være seg selv? og.. vet ikke egentlig alle dette dær? HEHHE DU R VLDIG SMRT Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 er det ikke egentlig best å være seg selv? Er ingenting som er å være seg selv. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er ingenting som er å være seg selv. Jau. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er ingenting som er å være seg selv. Jau. Mente at det bare er tull det om "å være seg selv". Man oppfører seg forskjellig hele tiden, kommer ann på hvem man er med eller om man er med noen i det hele tatt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Genialt skrevet av Person 2. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 HAHAHAHAHA....utrolig bra Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Føler meg VELDIG truffet... XD Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du er jo deg selv, bare at du oppfører deg forskjellig;-) Du har jo like interesser osv. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Må innrømmet jeg lo noe av denne. Leste fem setninger og tenkte at dette ble langt og kjedelig, men han drar det så langt og skriver så "seriøst" at det er morsomt hele veien gjennom. Hva svarte egentlig person 1 etter den posten? Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Haha, fikk meg til å le. Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det her er en klassiker! Jeg lo. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg lo i en halv time av den, og så leste jeg den en gang til, og den var like morsom! Tror jeg skal lese den én gang til.. :/ Vi skal samle gress geitene våre Beste jeg har lest noen gang tror jeg Endret 25. april 2009 av Fiskepinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå