Skagen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
sureup Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hahahaha dette er så genialt Endret 9. november 2008 av sureup Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 For dere som ikke gidder lese alt, dette var det morsomme..: . Men husk for all del å ikke overdrive og bruk smileyene riktig. Hvis hun f eks sier: I går døde bestemorda min . Så sier ikke du: . Si heller f eks: Så synd . Du kan også fortelle vitser, men husk at hun ikke bør bli støtt. Du forteller ikke denne vitsen hvis hun er en jøde:QUOTE -Hvordan får man 10 jøder inni en stasjonsvogn. -Vet ikke. -2 i forsete, 3 i baksete og 5 i askebegeret. Expert skrives med x og ikke ks forresten. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvor god denne guiden er egnet til msn-flørt vet jeg ikke, men det var ihvertfall morsomt og lærerikt å lese den. Ekspert skrives med ks, ikke x. Ordbok Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvor god denne guiden er egnet til msn-flørt vet jeg ikke, men det var ihvertfall morsomt og lærerikt å lese den.Ekspert skrives med ks, ikke x. Ordbok Elektrokjeden Expert som det var henvist til her skrives med x. Jævla geni du.. 1 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvor god denne guiden er egnet til msn-flørt vet jeg ikke, men det var ihvertfall morsomt og lærerikt å lese den.Ekspert skrives med ks, ikke x. Ordbok Elektrokjeden Expert som det var henvist til her skrives med x. Jævla geni du.. Knis. Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Haha Det er faktisk helt sånn en samtale går For dere som ikke gidder lese alt, dette var det morsomme..: . Men husk for all del å ikke overdrive og bruk smileyene riktig. Hvis hun f eks sier: I går døde bestemorda min . Så sier ikke du: . Si heller f eks: Så synd . Du kan også fortelle vitser, men husk at hun ikke bør bli støtt. Du forteller ikke denne vitsen hvis hun er en jøde:QUOTE -Hvordan får man 10 jøder inni en stasjonsvogn. -Vet ikke. -2 i forsete, 3 i baksete og 5 i askebegeret. Expert skrives med x og ikke ks forresten. Det med: Da kan du si at du drikker saft, brus eller øl. Var også ganske genialt. Lenke til kommentar
Andeersjh Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 En vanlig msn prat er slik: Halla Hallo Skjer der Ikke mye Du da? Ikke mye her heller. Ok Veldig kjedelig å snakke snakke sånn... Haha hente gress til geitene mine :!: Bra inlegg!!!!!! Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 En vanlig msn prat er slik: Halla Hallo Skjer der Ikke mye Du da? Ikke mye her heller. Ok Veldig kjedelig å snakke snakke sånn... Haha hente gress til geitene mine :!: Bra inlegg!!!!!! Ikke heeelt sånn en samtale går Hvis det er en skikkelig kjedelig samtale og dere ikke har noe å snakke om, blir det ca. sånn: 1. Hei 2. Hei 1. Hva skjer (Sånn smiley greie ofte) 2. Ingenting 2. Du? 1. Ingenting 2. Ok Men hvis noen i samtalen faktisk prøver å føre en samtale blir det som i første post Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fint med mellomrom i teksten da. Og skriveleifer. Tror aldri jeg har snakka med en jøde på msn før Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Haha, genialt skrevet da Snakker støtt og stadig sånn på msn, først nå ser jeg hvor tragiskt det egentlig er :O Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Blokker alle som bare preiker fjortiss på msn jeg.. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men husk for all del å ikke overdrive og bruk smileyene riktig. Hvis hun f eks sier: I går døde bestemorda min . Så sier ikke du: Hahh Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Samle gress til geitene Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Herregud som jeg lo "Du forteller ikke denne vitsen hvis hun er en jøde: QUOTE -Hvordan får man 10 jøder inni en stasjonsvogn. -Vet ikke. -2 i forsete, 3 i baksete og 5 i askebegeret." Priceless. hahahaa ja :!: Lenke til kommentar
Keikz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hahaha genialt. Du forteller ikke denne vitsen hvis hun er en jøde: Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 når jeg bruker MSN, går en samtale slik: jr på? it, dd? it ok på godt norsk ville det blitt: hei! hva gjør du på? ingenting, du da? ingenting. kanskje jeg burde få meg et liv og faktisk gjøre noe? ok. samtalen er avsluttet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva gjør du på er ikke "godt norsk", det er dialekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå