Batnobbit Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fikk humøret mitt opp i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg lo godt da han kom til hva hun ikke måtte gjøre hvis hun var jøde Han glemte kanskje en essensiell ting da, hvis man ikke har msnen til damen kan man jo f.eks. sende en PM. Gjerne av typen HAR DU MSN?!!??!!? :dribble: Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 HAR DU MSN?!!??!!? :dribble: Ja, det har jeg . Lenke til kommentar
Netmind Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 haha, mine msn samtaler med jenter ender som oftest med "ok" eller "jeg må gå" fra jenten sin side Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 haha, mine msn samtaler med jenter ender som oftest med "ok" eller "jeg må gå" fra jenten sin side Mine ender alltid med: Hade<3 Eller kansje ikke . Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 HAR DU MSN?!!??!!? Du får den ikke. Jeg må prøve dette er her engang. Så utrolig sinnsvakt. "HEI PÅ DEG, VIL DU HA EN SJOKOLADEBIT?" Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Haha, dagens xD Likte den vitsen ganske godt: -Hvordan får man 10 jøder inni en stasjonsvogn. -Vet ikke. -2 i forsete, 3 i baksete og 5 i askebegeret. Haha.. dør!!! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Faktisk overasker det meg litt at det er folk osm ikke har hørt den jødevitsen før! ^^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Faktisk overasker det meg litt at det er folk osm ikke har hørt den jødevitsen før! ^^ Overrasker meg også, for et halvt år siden fortalte sikkert 20 stykker den til meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jepp.. Eldgammel den, ikke så morsom uansett da.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jo, den er hysterisk egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Manus for en flørtesamtale, og de veit ikke hvem hverandre er en gang. Hahaha! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jo, den er hysterisk egentlig. Ikke egentlig, men sikkert bare jeg som ikke er noe fan av rasistiske vitser^^ Men, smaken er som baken den er delt i 2^^ Nei, jeg er ikke svart eller jøde. Født og oppvokst i Oslo^^ Endret 20. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Så du mener at en jøde eller en mørkhudet ikke kan være født og oppvokst i Oslo? Aner et snev av rasisme jeg. Endret 20. desember 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Regner med at du er ironisk nå(?) Sa bare at jeg ikke er svart eller jøde og er oppvokst i Oslo. Så klart kan en mørkhudet eller en jøde være født i Oslo. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det beste jeg har sett i den tråden her hittil Episk! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jo, den er hysterisk egentlig. Ikke egentlig, men sikkert bare jeg som ikke er noe fan av rasistiske vitser^^ Hva gjør den vitsen til en rasistisk vits iforhold til en blondinevits eller en tjukk dame-vits? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tror en jøde hadde funnet den vitsen mye mer støtende enn en blondine hvis hun hadde hørt en blondine vits... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tror en jøde hadde funnet den vitsen mye mer støtende enn en blondine hvis hun hadde hørt en blondine vits... Det er grunnen til at det er rasismevits? Da kan jeg stå på mitt og bli fornærma når svenskene tar en normann-vits? Det er jo det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå