Sangesland Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 mener at jeg tidligere har sett denne videoen på forumet, trakk derfor litt på smilebåndet når jeg fant den på dumpalink.com noen som kan bekrefte/avkrefte dette? husker ikke hvilken del av forumet jeg så dette klippet på første gang. btw, i tilfelle jeg driter meg totalt ut med dette, så får jeg bare moderator til å slette topic Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kjem frå forumet meiner eg ja, flyttes til OT. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Kjem frå forumet meiner eg ja, flyttes til OT. like greit det, siden jeg sendte PM for 12 timer siden om å flytte den til OT Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Riktig at den stammer fra forumet. Man finner den originale tråden her: "Vi kræsjer i bil" (Videoen ble for øvrig postet på Youtube av trådstarter selv, så veien til andre nettsteder er vel da heller liten.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå