Gå til innhold

W880i vil ikke starte lenger!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt min Sony Ericsson W880i i rundt to måneder nå. Telefonen har fungert helt supert inntil rundt to uker siden. Jeg la merke til at telefonen automatisk kunne slå seg av opptil flere ganger i døgnet, selv med tastelås på liggende i lomma. Meget irriterende problem, men jeg har vært "for opptatt" til å søke det opp. I går kveld så jeg at problemet hadde gjentatt seg, telefonen hadde skrudd seg av igjen. Nå er den død.

Død, det vil si at når jeg trykker på på-knappen lyses skjermen opp i rundt ett sekund og det vibrerer. Dermed skrur den seg av igjen som om ingenting har skjedd. Jeg har googlet litt og funnet folk som har hatt det samme problemet med at den skrur seg av, men aldri at den har blitt totalt død som følge av det!

Noen med lignende problemer? Tips til hva jeg kan gjøre, eller om det er noe jeg kan gjøre, uten å måtte sende den inn igjen? Jeg regner med at jeg får ny telefon på forbrukerkjøpsloven men det ville vært artig å slippe å gå gjennom det der. :p

For øyeblikket har jeg tatt ut batteriet og skal la den stå over natten i håp om at det kan løse problemet...jaja.

Takker for svar og supert forum. :)

Endret av eirik-rye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Ta ut sim-kortet også. Og når du leser dette har den sikkert stått så lenge uten batteri at du ikke behøver å vente lenger.

Dersom du har mage til det kan du også prøve å oppdatere SW. Det gjør du greitt med programvare som du laster ned fra SEs hjemmeside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...