Laffe Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei det er noe jeg lurte på.(beklager hvis jeg har postet i feilforum:S) Finnes det noen pianoprogrammer som er tilpcn som kan oversette f.eks musikksheets(noter) til bokstaver på pianoen? At den og den noten er A og den andre er d. Jeg kan ikke piano så det er sagt:p.. men det er en sang jeg har virkelig lyst til å lære meg, jeg har sheetsa eller hva nå det heter til sangen men det er i noter. Takk Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det tror jeg du får problemer med å finne. Det enkleste er kanksje å ta notearket og skrive på bokstavene under notene selv. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er lett å lære seg noter da, det tar ikke lange tia med litt engasjement Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) kk;) btw: Er det noen sider som viser alle notene og hva de betyr og bokstavene? Endret 1. desember 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Så du kan altså "notenavn", men ikke hvordan du leser de på et notesystem? Eller tenker du på akkorder? Du er tydeligvis uerfaren, og en side som viser notenavn på et system vil trolig ikke hjelpe deg særlig. Jeg ser for meg at faste fortegn og noteverdiene (rytmen) vil by på problemer. Kanskje du heller skal prøve og plukke den på øret? Hva med å poste sheeten her og få noen til å se på det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Synes du heller bare skal ta å lære noter. For det grunnleggende er veldig lett å lære, og går veldig fort! Har kunnet noter så lenge jeg kan huske, og må nok si at det har vært en fordel i VELDIG mange sammenhenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå