Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nettverkskortet på Pavilion svikter

Anbefalte innlegg

Jeg har en noen måneder gammel HP Pavilion dv6000. Den har fungert bra fram til et par uker siden, da nettverkskortet plutselig ikke fungerte. Det ble ikke funnet av resten av PC-en - verken på enhetsbehandlingen eller i oversikten over nettverkstilkoblinger. Derimot etter noen restarter fungerte det igjen, Slik har det fortsatt siden - fungerer en økt, men bare PC-en går over i hvilemodus er nettverkskortet borte igjen når jeg starter den.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det snakk om det trådløse nettverkskortet?

Jobber nemlig som servicetekniker, å jeg veit at det har vært endel problemer med det trådløse nettverkskortet på 6000 serien. Feilen ligger som regel i selve hovedkortet.

Det du kan prøve først er å gå inn på: http://welcome.hp.com/country/us/en/suppor...Display=drivers

Skriv inn modelnr:(Feks dv6060) og trykk enter. Last ned nyeste bios og kjør den. Om det fikser problemet, er ikkeno bedre enn det :)

Om det ikke fikser problemet, så må du levere pc`en din til Infocare på alnabru. Om du har kvitteringen og pc`en er under et år (Det er kun 1 års GARANTI på HP Pavilion modellene) så kan du levere den direkte til Infocare (www.infocare.no) å få den reparert på 1 uke ca.

Er den derimot over 1 år, så må du ta den med til der du kjøpte den, å reklamere på den. Stå på krava dine som norsk forbruker ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...