Andyh0w Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg har nettopp fått Assassin's Creed og lurte på noen ting.. Er det mulig og se overalt % fullførelse i spillet? Og hvordan skaffer jeg nye kastekniver? Kanskje noen dumme spørsmål men men =) Endret 2. desember 2007 av Andyh0w Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nye kastekniver får du dersom du picpocker en "tyv". Ikke vaktene men de som går rundt i byene og slå knyttnevene sammen. tror ikke du får se overall % nei, men dersom du vil vite hvorlangt du er kommet i forhold til slutten kan jeg godt fortelle det til deg. Men er kjekkere å ikke vite sånt Lenke til kommentar
Andyh0w Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Ok.. takk, men tror heller jeg venter til jeg kommer til slutten: P ellers takk; ) Finnes det mange av de "tyvene som slår hendene sammen" ?? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jepp de finnes over alt. Du kan "locke" deg på dem på lik linje som med vaktene. Du ser det fort. I tillegg har de en sånn veske på seg som inikerer at dem kan bli pickpocketa Lenke til kommentar
Andyh0w Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Oo:D Tusen takk =D Lenke til kommentar
Andyh0w Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 En liten ting til, klarer ikke og finne de som skal gi informasjon.. :S noen tips? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 vert i alle byen en gang? om du er i samme situasjon jeg var når jeg lurte på det samme, er svaret at hukommelsen din har gjort en ny tredjedel av alle byene tilgjengelige, du har bare ikke lagt merke til det.(det gjorde meg litt fortvile en liten stund i alle fall) Lenke til kommentar
Andyh0w Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 "3 investigations are needed to access Assassination Memory, climb a view point to locate them" Hva skal jeg leite etter? Lenke til kommentar
Yugo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 "3 investigations are needed to access Assassination Memory, climb a view point to locate them" Hva skal jeg leite etter? Du må se etter viewpoints! Viewpoints er når du sitter oppi et høyt hus eller tårn og ser ut over byen. Viewpoints kan ses på "storkartet", men når du har unlocket en ny bydel, må du finne en viewpoint "manuelt" for du kan se resten på kartet. Altså, i en ny bydel, gå inn, spring inn cirka i midten av området og klatre opp i det høyeste huset du ser. Derifra se etter enda høyere hus, helst med en ørn sirklende rundt (kan være vanskelig å se fra langt unna, men helt mulig, og relativt lett hvis du skjønner hva jeg mener). Tja, når du har unlocka den første viewpointen kan du se alle "investigationene" du har i området til viewpointen. Hvis du ikke ser noen på minimappet eller storkartet, prøv å finn flere view points. Good luck anyhoo! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Eller bare stikk til Assassinshovedkvarteret så gir kontaktpersonene deg all infoen du trenger. Og hvorfor trenger du % completion? Du ser i Animusen hvor langt i minnet du er kommet. Det er hele spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå