AndyG Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Heisann. Har nylig fått meg en 360 premium. Syns spill er veldig dyre i Norge og er interessert i å kjøpe fra billigere steder i utlandet. Men har forstått det slik at det er delt opp liknende DVD-er. Finnes det noen liste over regioner? Så jeg vet hvor jeg kan bestille spill fra vel vitende om at de vil fungere på min xbox. Play.com f.eks., vil spill derfra fungere fint her? 900 posts :O Endret 2. desember 2007 av AndyG Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det er soneinndeling, ja. Noen spill er sonefrie, da. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 http://forum.xbox-sky.com/xbox360_regional...tibility_guide/ region liste. Nå er det faktisk blitt sånn at de fleste spill er sonefrie, men det er noen få unntak. f.eks alle ea games er sonelåste (sikkert fordi de er amerikansk og ikke vet om en verden utenfor?). Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Rock Band NTSC/U No Yes No Rock Band US ? Yes No PAL er ikke det den sonen i som brukes i Norge? Rock band står oppført der, men med 2 "no" greier.. hva betyr dette? Fungerer det her på Norske Xboxer? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Rock Band NTSC/U No Yes No Rock Band US ? Yes No PAL er ikke det den sonen i som brukes i Norge? Rock band står oppført der, men med 2 "no" greier.. hva betyr dette? Fungerer det her på Norske Xboxer? no er motsatt av yes, godnatt! Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det lett å finne ut om spill er sonefire eller ikke? Har en mistanke om at jeg driti på draget ved å ha vært for skeptisk til spillkjøp i utlandet i frykt om at det ikke skulle funke på min PAL-box. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det lett å finne ut om spill er sonefire eller ikke? Har en mistanke om at jeg driti på draget ved å ha vært for skeptisk til spillkjøp i utlandet i frykt om at det ikke skulle funke på min PAL-box. Linken jeg postet til soneinndelinga er vel en av de mest brukte og den beste? og som sagt så er de fleste spill sonefri, bortsett fra noen f.eks alle "ea games"sine. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Er det slik da? NTSC-J: Asia NTSC-U: Usa PAL: Europa i alle fall på de spillene som ikke er sonefrie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå