Bertelsen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Okay, da står jeg like langt. Jeg liker ikke film igjennom dashboardet, liker det mer organisert igjennom MC. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Så nå kan en altså legge 1080p filmer i nesten hviket som helst format direkte på portabel HDD og spille av ved å plugge den i USB porten på 360n? What are the different ways to play video content on Xbox 360? You can play video from a USB 2.0 FAT32 removable drive, optical media, and by streaming from the Zune software, Windows Media Player 11, or Windows Home Server. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Så en pc med home server og en tb-disk med filmer så "tar det helt av"? Har det noe å si om diskene på PC-en er formatert med fat32 eller ntfs? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Nei, PC-en kan ha kva den vil. Funkar slik no. (Det er pga. du steamer, og ikkje køyrar rett fra disk.) Endret 2. desember 2007 av CissaM Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spennende.. Da ble plutselig denne updaten noe og se fram til. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I've seen a few guides knocking around that serve the purpose of getting past the 4GB file size limit for playback on the Xbox 360 on external storage devices - other than streaming direct from PC... They're all needlessly complicated so this will be short. Problem : Xbox 360 doesn't recognise files over 4GB in size when the storage device is formatted as FAT32 (The only "windows" formatted type partitions it will read) Solution : Format it with a Mac type file system (HFS+) Here's how... 1. Windows cannot perform this task, so you will need some 3rd party software, namely a program called "Macdrive 7". Its a simply little program, you just install it - and use your common sense.... 2. Once installed, Restart your computer. 3. Connect your external hard drive\storage device to your computer - make sure there's nothing useful on it right now cos you will be formatting it in a moment. 4. Start MacDrive 7, Start->Programs->MacDrive 7->Get Started With MacDrive 7. 5. Click "Format or Repair Mac Disks", then "Modify Mac Volumes" 6. Select your drive you want to use with the 360. Click "Initialize", Then click the refresh button (2 arrows next to the initialze button) then click the format button. 7. Chose the HFS+ file system DONE! Der der funker ikke bare så det er sakt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 men leser Windows HFS? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Så nå kan en altså legge 1080p filmer i nesten hviket som helst format direkte på portabel HDD og spille av ved å plugge den i USB porten på 360n? AVI Support—The Xbox 360 can now play files in an AVI container (or .divx container) that uses the MPEG-4 Part 2, Simple & Advanced Simple Profile. The max bitrate for these files is 5 Mbps with resolutions up to 1280x720 up to 30fps. Dette går vel da bare til 720p og ikke 1080p (som er 1920x1080). Men ellers en spennende oppdatering. Tipper det blir en ekstern HDD på meg om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Okay, da står jeg like langt. Jeg liker ikke film igjennom dashboardet, liker det mer organisert igjennom MC. Ligger i Mapper via Dashboard, burde holde i massevis. blir sikkert enda bedre organisert på neste update Media Center er tregere å starte og navigere gjennom mapper med tumbnails Endret 3. desember 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
6.57 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det altså slik at etter update`en kan man overføre feks. film fra PC til ekstern harddisk og så plugge den i 360`en? I såfall skal jeg ut og handle med en gang! Noen som har eksempler på en helt grei ekstern HDD? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...mp;submit=S%F8k Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Dette går vel da bare til 720p og ikke 1080p (som er 1920x1080). Men ellers en spennende oppdatering. Tipper det blir en ekstern HDD på meg om ikke så alt for lenge. Jo, du kan spille av 1920x1080 uten problemer. Microsoft kan bare ikke garantere at det går like smooth i den oppløsningen. 1Up testet svært mange varianter av formater og størrelser og alt gikk helt glatt, så jeg har stor tro på at denne updaten klarer det jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Solution : Format it with a Mac type file system (HFS+) .... Der der funker ikke bare så det er sakt. Hvorfor virker det ikke? Takler ikke Windows HFS+, eller er det xboxen som ikke vil takle det? Eller er det noe annet? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) *snip* Ligger i Mapper via Dashboard, burde holde i massevis. blir sikkert enda bedre organisert på neste update Media Center er tregere å starte og navigere gjennom mapper med tumbnails Jeg synes ikke at det går så tregt, funker ypperlig til mitt bruk, derfor var dette skuffendes. Den eneste grunnen til at jeg har Vista er pga. MC. Endret 3. desember 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
oizann Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Synes dette er litt utdatert oppdatering Hvorfor kan de ikke bare legge inn støtte til HD materiale? X264 støtte hadde vært en fin julegave til oss brukerne Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Solution : Format it with a Mac type file system (HFS+) .... Der der funker ikke bare så det er sakt. Hvorfor virker det ikke? Takler ikke Windows HFS+, eller er det xboxen som ikke vil takle det? Eller er det noe annet? Testet det i går selv, formaterte en ekstern harddisk som jeg har på 120GB til HFS+ plugga den i xboxen. Men den ville ikke en gang lese at den var plugget i. Så jeg antar at xbox ikke leser HFS+. Tviler på at Windows og gjør det.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Det FUNGERER med HFS+, får dere det ikke til er det bare en bruker feil PS: Det fungerer ikke til 64 bit version av VISTA etter det jeg leser på nettet En guide som garantert skal fungere for deg: http://www.devilsps3.centelia.net/HD-BYPASS/ Endret 3. desember 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 X264 støtte hadde vært en fin julegave til oss brukerne 360 støtter allerede H.264. Du tenker kanskje på mkv-filer? Mkv er et container-format, og støttes ikke (og vil trolig aldri bli støttet heller). Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det FUNGERER med HFS+, får dere det ikke til er det bare en bruker feil PS: Det fungerer ikke til 64 bit version av VISTA etter det jeg leser på nettet En guide som garantert skal fungere for deg: http://www.devilsps3.centelia.net/HD-BYPASS/ Joda jeg får Windows å til og lese den. Men ikke søren om xboxn vil. Må jeg kansje legge noe inn på hardisken slik boxen vil lese den? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Tenkte jeg skulle gjøre klart for divx og alt det der med å share ting på PC-en gjennom Windows media player 11. Men når jeg går på library og velger share my media, trykker OK, så går den bare i tenke modus og så er jeg tilbake der jeg skal trykke ok. Noen som vet hva som kan gjøres? Vil ha dette til å funke! Og linken til xbox.com/pcsetup for windows-based pc eksisterer jo ikke.. noen så vet hvor jeg finner den setup greia? Zune software fungerer heller ikke. fudged install. prøvd flere ganger. Var et himla styr å få til dette her! Endret 4. desember 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå